Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@11:39:07 GMT

آیت‌الله رئیسی برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شود

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۸۱۴۳

آیت‌الله رئیسی برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسئول کمیته حامیان مردمی انتخاب اصلح و صالح در شهرستانهای رزن و درگزین طی نامه‌ای خطاب به رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خواستار ورود آیت‌الله رئیسی برای انتخابات ریاست جمهوری شد.

" إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم "
خداوند سرنوشت هیچ قوم (و ملتی) را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند!
                                                                                                                                                           (آیه 11 سوره رعد)
جناب آقای دکتر حداد عادل
ریاست محترم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی
با سلام

نمی‌دانیم چگونه آغاز کنیم زیرا آنقدر شفاف و نمایان است تجربه تاریخ معاصر ما برای قضاوت در خصوص اینکه چه بودیم و چه کردند و حال باید برای آینده چه کنیم و حجت بر ما تمام است و اگر به تکلیف خود عمل نکنیم هر اتفاقی به وقوع بپیوندد هیچ کس غیر خود ما مسئول اتفاقات نیستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما از سرزمینی حرف می‌زنیم که در امنیت سخن اول را می‌زند، در اتحاد بی بدیل است زیرا زیر سایه خیمه استواری قراردارد که عمود آن مردی فرزانه و رهبری عظیم‌الشان به نام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است و این عمود خلل‌ناپذیر است. ما از سرزمینی سخن می‌گوییم که منابع سرشار و غنی دارد، مردمانی مستعد و توانمند، زحمتکش و سرد و گرم چشیده دارد. سرزمینی که هر ورق سرنوشتش گواه انسانیت، نجابت، غیرت، شرف و عزت این خاک را می‌دهد. ما از مردمانی صحبت می‌کنیم که ثابت کرده‌اند در تمام طول تاریخ پای اصول و اعتقاداتشان ایستاده‌اند و نه به اتکا بیگانگان بلکه به همت تلاش و غیرت خود ایستادند و پیش رفتند. از مردمانی صحبت می‌کنیم که در مکتبشان درس آزادگی را از امامشان اباعبدالله‌الحسین(ع) آموخته‌اند. ما از مردمانی صحبت می‌کنیم که ثابت کردند هم می‌توان عزت و شرف را حفظ کرد و هم می‌توان با تجربه و درسی که از گذشته دارند چراغی برای دیدن خوب یا بد برای انتخاب آینده‌ای شکوفا و عزتمند بهره بجویند.

ما بر خود واجب می‌دانیم تا حجت را تمام کنیم و بگوییم. حال ناخوش روزگار ما را دریابید، از برجام تا فرجام در عرصه بین‌الملل گرفته تا ناکارآمدی سیستماتیک در عرصه اجرایی که از عواقب آن روی زمین گذاشتن دستور رهبری در خصوص "اقتصاد مقاومتی" که در صورت ادامه این بی‌توجهی حاصلی جز فروپاشی اقتصادی نخواهیم داشت. اینها حال این روزهای ماست که اگر حال را درست درنیابیم، آینده از آن مردمان ما نیست. پس این سرزمین کهن حال به فردی نیاز دارد که با مردم برای مردم در زیر سایه رهبری فرزانه و حکیم و مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای «مدظه‌العالی»، اداره امور اجرایی کشور را به دست گیرد و توسعه و پیشرفت و سامان اقتصادی و سیاسی کشور را بر پایه عزت و شرف ایران و ایرانی به ارمغان آورد و از منظر ما این امر فقط به دست آیت‌الله رئیسی امکانپذیر است.

حضرت استاد ما درس پس میدهیم و می‌گوییم پیشرفت همراه با عزت و شرف و غیرت، جسارت می‌خواهد و ما این جسارت را در آیت‌الله رئیسی مشروط به اتکا به عمود خیمه نظام، مقام معظم رهبری می‌بینیم. لذا از آن مقام محترم تقاضا داریم سلام ما را به ایشان رسانده و تقاضا کنید در این برهه حساس وارد عرصه شده و با قبول کاندیداتوری در عرصه انتخابات ریاست جمهوری،  همه با هم ایران را بر پایه عزت، شرف و غیرت بسازیم. یا علی

سعید شاهدی پور
مسئول کمیته حامیان مردمی انتخاب اصلح و صالح در شهرستانهای رزن و درگزین

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری انقلاب اسلامی آیت الله خامنه ای آیت الله ابراهیم رئیسی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی آیت الله رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۸۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی که صبح امروز با استقبال نخست وزیر، وارد کلمبو پایتخت سریلانکا شده بود، دقایقی قبل در کاخ ریاست جمهوری این کشور مورد استقبال رسمی «رانیل ویکرماسینگه» همتای خود قرار گرفت.

کد خبر 6087858

دیگر خبرها

  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی
  • رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور و بروز دارد
  • رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور رو بروز دارد
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی