Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: دو نفر از کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان به دلیل سوء استفاده از جایگاه شغلی خود و تبانی با یک پیمانکار در یک فقره کلاهبرداری از طریق تایید صورت وضعیت های صوری قبل از تکمیل پروژه ها از سوی مجری طرح و نیز با اتهام مشارکت در پولشویی، دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"حسین سلامی" در تشریح این خبر افزود: متهمان این پرونده پس از تفهیم اتهام و صدور قرار وثیقه  به دلیل عدم تودیع وثیقه،  بازداشت شدند.

وی با تاکید بر این مطلب که کشف این جرائم در حوزه مفاسد اداری توسط یکی از مراجع امنیتی و با هماهنگی مقام قضایی انجام شد، بیان کرد: پرونده مربوطه در شعبه اول بازپرسی  ویژه رسیدگی به پرونده های مفاسد اقتصادی دادسرای جیرفت  در حال تکمیل تحقیقات است.

دادستان عمومی و انقلاب جیرفت تصریح کرد:  یکی از شاخصه های مهم دوران تحول قضایی بر افراشته شدن پرچم عدالت خواهی و مبارزه با فساد توسط ریاست قوه قضائیه است و دستگاه قضایی جیرفت نیز به تبع تلاش های آیت الله رئیسی، مبارزه با فساد را یکی از اولویت های مهم و اساسی خود در سال جدید قرار داده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، وی گفت: برخورد قاطع، بدون اغماض و بدون تبعیض با مفاسد اداری و اقتصادی یکی از اولویت‌های مهم مجموعه قضایی  است و دست اندرکاران مربوطه در این مسیر  از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی پولشویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۸۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۳۰ درصدی پرونده‌های معوق قضایی استان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۵۶ نیروی راهداری استان اصفهان در عملیات راهداری بارش های اخیر
  • آزادی ۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان
  • کاهش ۳۰ درصدی پرونده‌های معوق قضایی استان
  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند
  • ریزش سنگ در محور سرچشمه/ رانندگان احتیاط کنند
  • بازداشت ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • ضرورت آگاهی و اطلاع شهروندان از شگرد‌های جدید کلاهبرداری در فضای مجازی