Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و دوم لیگ برتر موفق شد شب گذشته تیم استقلال تهران را ورزشگاه آزادی با دو گل شکست بدهد. ذوب آهن در حال حاضر با ۲۱ امتیاز در رده سیزدهم جدول لیگ قرار دارد.

مجتبی فریدونی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: قبل از بازی مطمئن بودم که می‌توانیم برنده بشویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درست است بازیکنان ما چند هفته مسابقه نداشتند اما سخت کار کردند. از سوی دیگر استقلال در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرد و خستگی و شاید غرور صعود آسیایی را هم داشت و تحت تاثیر بازی بعد با پرسپولیس هم بود. همه عوامل دست به دست هم داده بود تا برنده شویم.

وی با بیان اینکه ذوب آهن هنوز در منطقه خطر سقوط به لیگ دسته اول قرار دارد، تاکید کرد: نیم فصل اول آنقدر امتیاز از دست داده‌ایم که حالا هرچه می بریم، جایگاهمان در جدول خیلی تکان نمی‌خورد. با توجه به اینکه نساجی هم بازی خود را در این هفته پیروز شده بود، نیازم مبرم به سه امتیاز دیدار با استقلال داشتیم. هرچند در کل بازی آسانی در لیگ نداریم اما به تدریج شرایط مسابقه‌ای ذوب آهن بهتر می‌شود.


مجتبی فریدونی

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در پاسخ به این سئوال که آیا می‌تواند قولی برای بقای این تیم در لیگ برتر بدهد؟ تصریح کرد: قول که نمی‌شود داد ولی حتی شوخی سقوط ذوب آهن هم قشنگ نیست. به ماندن در لیگ برتر امیدواریم. خوشبختانه کادر فنی خیلی خوبی داریم که سخت کوش و جدی هستند و شبانه روز تلاش می‌کنند.

فریدونی درباره پاداش به بازیکنان ذوب آهن بعد از این پیروزی، گفت: طبق آیین نامه بعد از هر برد یک پاداش داریم ولی پاداش بازی با استقلال یک مقدار خاص تر بود!

به گفته مدیرعامل ذوب آهن، اعضای این تیم برای بازی با گل گهر تا روز چهارشنبه در تهران می‌مانند و سپس برای دیدار با گل گهر راهی سیرجان می‌شوند. ذوبی ها سپس با پرواز چارتر از سیرجان به اصفهان می‌روند تا دوباره برای دیدار با استقلال به تهران سفر کنند.

فریدونی درباره تقابل دوباره با استقلال در جام حذفی گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در آن بازی هم برنده شویم. البته اهمیت بازی در لیگ برایمان بیشتر بود تا جایگاهمان در جدول بهتر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرعامل ذوب آهن در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره سرانجام پرونده حقوقی «میودراگ رادولوویچ» سرمربی مونته نگرویی فصل گذشته ذوبی ها که حاضر به بازگشت و ادامه کار در ذوب آهن نشد، گفت: ما از رادولوویچ شکایت کردیم و او هم متقابلاً به فیفا شکایت کرد. پرونده الان در فیفا است. اگر رای به نفع ما باشد که هیچ؛ وگرنه به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنیم.


‌میودراگ رادولوویچ

«آیا رادولوویچ باید مبلغ اضافه‌های که از باشگاه ذوب آهن گرفته است را پس بدهد؟» فریدونی در پاسخ به این سئوال گفت: پرونده رادولوویچ پیچیدگی‌های خاصی دارد و ابهاماتش زیاد است چون در شرایط پیش بینی نشده رخ داد. فیفا ۱۴ آوریل سال گذشته راهنمایی را برای قراردادها در شرایط کرونایی منتشر کرد. ما در قرارداد رادولوویچ بند «شرایط اضطراری» را پیش بینی نکرده بودیم بنابراین باید به گونه‌ای با او توافق می‌کردیم. این توافق هم صورت نگرفته بود و کار به شکایت کشید. پیگیر این پرونده هستیم و باید منتظر رای فیفا بمانیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در خصوص پرونده رضا شکاری بازیکن سابق این تیم که در دادگاه CAS قرار دارد، اظهار کرد: آخرین دفاعیه ما در CAS آبان سال گذشته انجام شد. طبق قانون، ۶ ماه فرصت برای صدور رای نهایی لازم است که ممکن است این مدت زمان بازهم تمدید شود. اگر مدت زمان صدور رای این پرونده تمدید نشود، به روزهای اعلام آن نزدیک می‌شویم.

کد خبر 5208600 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران مجتبی فریدونی فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان اصفهان کشتی فرنگی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان فدراسیون فوتبال کسب سهمیه المپیک لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کشتی آزاد الهلال عربستان فرهاد مجیدی پارا وزنه برداری باشگاه ذوب آهن ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۸۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد

خیال ستاره PSG از کامبک مقابل دورتموند راحت است. 

کیلیان ام باپه، ستاره پاری سن ژرمن، نسبت به جبران باخت ۱-۰ در بازی رفت مقابل بروسیا دورتموند در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ابراز خوش بینی کرده است.

طرفداری | به گزارش لو پاریزین، شاگردان لوئیز انریکه در دیدار رفت عملکردی ضعیف ارائه دادند، در خلق موقعیت با مشکل مواجه بودند و به نظر می رسید در مقابل جو سنگین ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند و دیوار زرد مشهور آن، خود را باختند. ام باپه آن شب، تجسمی از مشکلات تیمش بود؛ او در طول بازی کم رنگ ظاهر شد و به خوبی توسط مدافعان پرانگیزه حریف مهار گردید، اما این بازیکن فرانسوی با قاطعیت و اعتماد به نفس در مورد صعود تیمش صحبت می‌کند:

نفرات تیم خیلی خونسرد هستند. ما با اعتماد به نفس هستیم و اطمینان داریم که می‌توانیم باخت را جبران کرده و به فینال راه پیدا کنیم. فکر می‌کنم اوضاع به خوبی پیش خواهد رفت و ما از همین حالا برای آن نبرد آماده می‌شویم. یک جنبه ما انسان است و جنبه دیگر، بازیکن؛ انسان باید خودش را آماده کند و این به بازیکن کمک می‌کند تا برای شرکت در چنین رویدادی آماده شود. من با روحیه‌ای خوب سراغ این بازی خواهم رفت و آماده دفاع از پیراهن تیمم و رساندن آن به فینال هستم.

در حالی که انتقال ام باپه به رئال مادرید در پایان فصل، رازی آشکار در دنیای فوتبال به شمار می رود، این فصل آخرین فرصت او برای کسب جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا همراه با باشگاه شهر خود به حساب می‌آید.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • پرونده مرگ مدیر شهرداری پیچیده شد؛ 3 کارمند در بازداشتند
  • شکستن طلسم نباختن یک تیم و ناامید کردن پرسپولیس توسط استقلال
  • نکیسا: این برد مبارک تیم استقلال
  • آمارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر| پورحمیدی از کاپیتان استقلال سبقت گرفت/ جایگاه مطمئن آقای گلی مغانلو
  • محمد ربیعی: استقلال دو گل فوق‌العاده زد/ حق ذوب‌آهن شکست نبود
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • باخت بدموقع ویلا، معادله سهمیه را پیچیده کرد!‏
  • دستان مطمئن ژاپن را به المپیک برد
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم