Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمله سایبری بزرگی که سبب تعطیلی خطوط انتقال سوخت مهم ایالات متحده شد قیمت نفت را اندکی افزایش داد.

به گزارش رویترز، قیمت شاخص نفت خام برنت ساعت ۴ و ۹ دقیقه امروز (دوشنبه، ۲۰ اردیبهشت‌ماه) با ۷۶ سنت افزایش به ۶۹ دلار و ۴ سنت و قیمت شاخص دبلیوتی‌آی آمریکا با ۷۰ سنت افزایش به ۶۵ دلار و ۶۰ سنت برای هر بشکه رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت نهایی شاخص نفت خام برنت روز جمعه (۱۷ اردیبهشت‌ماه)، ۶۸ دلار و ۲۸ سنت و قیمت شاخص دبلیوتی‌آی آمریکا ۶۴ دلار و ۹۰ سنت بود.

قیمت نفت خام امروز پس از حمله سایبری بزرگی که سبب تعطیلی خطوط انتقال سوخت مهم ایالات متحده شد، بیش از یک درصد افزایش یافت، این مسئله بیانگر شکننده بودن زیرساخت‌های نفتی است.

اندرو لیپو، مدیرعامل اتحادیه‌های نفتی لیپو در این باره گفت: مهم‌ترین مسئله مهارت بالا در یافتن راه‌های جدید برای نفوذ به زیرساخت‌هاست.

وی اظهار کرد: زیرساخت دفاعی که بتواند با همه بدافزارهای آلوده‌کننده سیستم مقابله کند، ایجاد نشده است.

 

برچسب هاافزایش قیمت نفت ایالات متحده آمریکا حملات سایبری نفت برنت وست تگزاس اینترمیدیت

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: افزایش قیمت نفت ایالات متحده آمریکا حملات سایبری نفت برنت وست تگزاس اینترمیدیت آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سازمان کشورهای صادر کننده نفت اوپک سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو قیمت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۸۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واشنگتن‌پست: دلیل تعلیق رابرت مالی نگه‌داری اسناد محرمانه در تلفن شخصی و به سرقت رفتن آنها از طریق حمله سایبری بود/ اعضای ارشد کنگره آمریکا خواستار توضیح شدند

به گزارش جماران؛ روزنامه واشنگتن پست در یادداشتی ادعا کرد تعلیق رابرت مالی، نماینده سابق دولت بایدن در امور ایران و عضو اصلی تیم مذاکره‌کننده آمریکا در مذاکرات هسته‌ای و تعلیق مجوز فعالیتش در کاخ‌ سفید که چند ماه پیش صورت گرفت، به علت نگه‌داری اسناد محرمانه در تلفن شخصی و سرقت شدن آن‌ها از طریق حمله سایبری بوده است.

در همین خصوص، جمعی از اعضای ارشد کنگره آمریکا در نامه‌ای به آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا نوشتند طبق تحقیقات خود دریافته‌اند یک «عامل متخاصم سایبری» توانسته به گوشی یا ایمیل شخصی رابرت مالی دسترسی پیدا کند، و از بلینکن خواسته شده این یافته‌ها درباره نماینده ویژه آمریکا در امور ایران را تایید کند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • برنت ۸۲ دلار و ۹۴ سنت شد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ |برنت ۸۲ دلار و ۹۴ سنت شد
  • واشنگتن‌پست: دلیل تعلیق رابرت مالی نگه‌داری اسناد محرمانه در تلفن شخصی و به سرقت رفتن آنها از طریق حمله سایبری بود/ اعضای ارشد کنگره آمریکا خواستار توضیح شدند
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • طلا باز هم اوج گرفت/ قیمت جدید طلا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد
  • قیمت نفت / برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ |برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد