Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@12:08:07 GMT

وظیفه بسیج در انتخابات تبیین و روشنگری است  

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۸۶۸۴

وظیفه بسیج در انتخابات تبیین و روشنگری است  

به گزارش ایرنا، سرهنگ علی بقایی روز دوشنبه در جمع فرماندهان پایگاه‌های بسیج همدان اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی پیش رو بسیار با اهمیت است و یکی از علل اهمیت انتخابات ۱۴۰۰، اولین انتخابات در چهل سال دوم انقلاب اسلامی برای تشکیل دولت اسلامی و استقرار شورای کارآمد است.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط کرونایی، دشمنان نظام به بهانه مبتلا نشدن مردم به کرونا با عملیات روانی درصدد کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق های رای هستند بنابراین باید مراقبت‌های بهداشتی و پیش‌بینی‌های لازم برای این موضوع صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: وظیفه بسیج تبیین و روشنگری این هجمه ها برای عموم مردم است تا در انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری، علاوه بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای، داوطلبان نخبه، متخصص، پویا، با نشاط و انقلابی برای قرار گرفتن در راس امور انتخاب شوند.

سرهنگ بقایی افزود: ایران اسلامی به سمت قله های پیشرفت در حال حرکت است و باید با انسجام و کارآمدی بیشتر، برای تثبیت نظام اسلامی تلاش کرد.

وی بیان کرد : محور و جبهه مقاومت به پرچمداری ایران اسلامی روز به روز در حال قدرت گرفتن است و دشمنان درصدد تخریب آن هستند بنابراین تشکیل دولت انقلابی نقشه دشمنان را نقش برآب می کند.

استان همدان با ۱۰ شهرستان، هفت حوزه اصلی و ۱۹ حوزه فرعی (شامل سه شهرستان و ۱۶ بخشداری) دارای ۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستا در ۹۱۷ روستای استان همدان و ۲ تیره عشایری «جمور» و «ترکاشوند» برگزار می‌شود.

در این دوره از انتخابات ۲ هزار و ۹۶۶ نفر به عنوان اعضای شورای روستاها و ۱۷۴ نیز به عنوان عضو شورای شهر و در مجموع سه هزار و ۱۴۰ نفر به عنوان منتخبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان همدان برگزیده خواهند شد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد امسال برگزار می شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همدان انتخابات ۱۴۰۰ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همدان اخبار کنکور دوره انتخابات شورای اسلامی ششمین دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۸۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور غلامرضا خاکساری سپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حجت الاسلام رضا محمدی مسول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حمید پورحسینی مسئول بسیج دانشجویی استان همدان برگزار شد؛ در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حسین زیادی، محمد حسین عزیزی به عنوان فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان معرفی شد.

کد خبر 6092430

دیگر خبرها

  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان