Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@02:52:59 GMT

درخواست بیت‌کوین برای رهایی اقتصاددان اصفهانی

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۸۹۱۴

درخواست بیت‌کوین برای رهایی اقتصاددان اصفهانی

 آدم‌ربایانی که با ربودن مرد اقتصاددان برای آزادی او درخواست بیت‌کوین معادل 20‌میلیارد تومان کرده بودند، وقتی پلیس را در یک قدمی خود دیدند، گروگان را رها کردند.

به گزارش رکنا، ساعت 10 صبح شنبه 18 اردیبهشت، آدم‌ربایی در محله گلشهر به پلیس گزارش شد. در ادامه ماموران با حضور در محل از شاهدان ماجرا که همسایه‌های گروگان بودند، تحقیق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها مدعی شدند سه سرنشین یک دستگاه خودروی پژو 207 مقابل خانه‌ای توقف کرده و زنگ زدند. بعد از خروج مرد صاحبخانه، به صورت او اسپری اشک‌آور زده و سپس او را به زور سوار خودرو کرده وگریختند. آدم‌ربایان برای این‌که پلاک خودرو شناسایی نشود روی آن راپوشانده بودند.

سرهنگ محمد نادر بیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز با اشاره به این خبر گفت: پرونده برای دستگیری آدم‌ربایان و رهایی گروگان در اختیار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت. این در حالی بود که آدم‌ربایان با اطلاع از فعالیت‌های اقتصادی گروگان در حوزه بورس و بیت‌کوین برای آزادی او درخواست بیت‌کوین معادل 20‌میلیارد تومان کرده بودند. ماموران با شناسایی چند مظنون در این رابطه، تحقیقات را آغاز کردند و متوجه شدند گروگان به رشت منتقل شده است. سرانجام کارآگاهان هویت آدم‌ربایان را شناسایی کرده و در یک قدمی آنها قرار گرفتند که متهمان از ترس، ساعت 9 و 30 دقیقه شب، گروگان را در حوالی قزوین رها کردند. شاکی در تحقیقات مدعی شد هویت گروگان‌ها را متوجه نشده و در این مدت در خودرو بوده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: تحقیقات کارآگاهان با کشف سرنخ‌هایی برای دستگیری سه آدم‌ربا ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا گروگان اخبار حوادث پلیس رهایی گروگان آزادی مرد بیت کوین سهام عدالت قیمت خودرو کرونا بازیگر سینما و تلویزیون بازیگر زن ایرانی تعرض جنسی ایران کرونا عکس تجاوز قیمت قتل بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۸۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی گفت: در نخستین روز‌های فروردین ماه سال جاری، گزارشی از وقوع قتل جوانی ۲۲ ساله در یکی از روستا‌های شهرستان محلات به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

سرهنگ چهری افزود: بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان محلات به همراه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و در روند بررسی‌های اولیه مشخص شد که جوان ۲۲ ساله بر اثر جراحات ناشی از ضربات شی سخت به قتل رسیده است.
او با اشاره به اینکه در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که فرد ضارب یکی از دوستان مقتول بوده است که بلافاصله بعد از ارتکاب قتل از محل متواری می‌شود، گفت: با شناسایی قاتل، بلافاصله تحقیقات تخصصی برای مشخص شدن مخفیگاه او آغاز شد.
 رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی  افزود: قاتل پس از گذشت چند روز و چندین بار جابجایی در مخفیگاه‌های مختلف توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ چهری با اشاره به تحقیقات تخصصی انجام شده توسط کارآگاهان گفت: متهم که مردی ۴۴ ساله است با اعتراف به قتل انگیزه خود را اختلافات شخصی عنوان کرد.
او افزود: با تکمیل تحقیقات پلیس، قاتل برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • قتل فجیع کارگر قهوه خانه در شهرری
  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • ماجرای گروگانگیری خونبار!
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • گروگان گیری خونبار در مشهد
  • ماجرای گروگانگیری خونبار در خراسان
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند