Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – امیرعلی داودزاده درباره حواشی و اتفاقات دیدار روز گذشته سپاهان و پرسپولیس در هفته بیست و دوم لیگ برتر اظهار داشت:‌ با وجود صحبت‌هایی که از قبل مطرح شد مشکل خاصی در طول برگزاری بازی به وجود نیامد و دو تیم خیلی راحت فوتبال بازی کردند. پس از پایان بازی یکی از بازیکنان پرسپولیس از تصویربردار خواست فیلم نگیرد و همین امر اتفاقی جزئی را به وجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته هیچ زد و خوردی اتفاق نیفتاد. بلافاصله هم با ورود نیروی انضباطی و یگان ویژه این ماجرا تمام شد.

وی درباره اینکه به نظر می‌رسد لب مهرداد خانبان، آنالیزور تیم پرسپولیس در جریان همین اتفاق پاره شده است، توضیح داد: من این موضوع را ندیدم و طبق نظارتی که داشتم با این مورد برخورد نکردم.

نماینده فدراسیون فوتبال در بازی سپاهان و پرسپولیس درباره اتفاق‌های قبل از این مسابقه و و اعتراض باشگاه پرسپولیس به تجمع هواداران سپاهان و تعدادی موتورسوار در مقابل هتل این تیم گفت:‌ یگان ویژه و نیروی انتظامی از زمان ورود تیم پرسپولیس با چندین نیرو رفت و آمد این تیم از فرودگاه به هتل، از هتل تا ورزشگاه و ورزشگاه تا فرودگاه را کنترل کردند و آنجا هم اتفاق خیلی خاصی پیش نیامد.

داودزاده تصریح کرد:  بسیاری از این افرادی که مقابل هتل تجمع کرده بودند هوادار خود پرسپولیس بودند و در میان آنها تعدادی هوادار سپاهان هم حضور داشتند اما نیروی انتظامی این افراد را متفرق کرد. ان شالله تمام این اتفاق ها را هم به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گزارش می‌کنیم. برای این مسابقه نماینده ویژه ای به اصفهان رفته بود و گزارش داور، من و این نماینده به مراجع ارسال می‌شود.

وی درباره اینکه باشگاه پرسپولیس مدعی است برای اتوبوس این تیم در زمان ورود به ورزشگاه مشکلاتی ایجاد شده است، عنوان کرد: یگان ویژه، نیروی انتظامی و ما چنین چیزی ندیدیم. 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سپاهان پرسپولیس پرسپولیس سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۹۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌های سابق دیگر در آزادی تشویق نمی‌شوند!

به گزارش "ورزش سه"، بارها اتفاق افتاده بود که هواداران پرسپولیس به تشویق بازیکنان تیم حریف که زمانی در تیم محبوب‌شان بازی می‌کردند یا احتمال پیوستن آنها به پرسپولیس وجود داشت اقدام کرده بودند.

این اتفاق سالها در فوتبال ایران رخ می‌داد اما به نظر می‌رسد در مورد هواداران پرسپولیس اوضاع کاملا فرق کرده و آنها در بازی حساس با سپاهان فقط به تشویق تیم و بازیکنان خودشان مشغول بودند.

در سپاهان و پرسپولیس هرساله بازیکنانی هستند که سابقه بازی در دو تیم را داشته باشند و انتقال میان سپاهان و پرسپولیس در فصل‌های اخیر پر سر و صدا بوده است.

در بازی روز گذشته که پیروزی پرسپولیس حکم صدرنشینی آنها را امضا می‌کرد سرخ‌ها با سه بازیکن سابق خود یعنی فرشاد احمدزاده، رامین رضاییان و شهریار مغانلو رو به رو شدند که در این میان حساسیت‌ها روی رامین بسیار زیاد بود و در ورزشگاهی که بارها مورد تشویق قرار گرفته بود، جوی متفاوت و بر علیه خودش را تجربه کرد.

پرسپولیسی‌های سابق نیز با تمام توان در آزادی بازی کردند و اجازه ندادند که سرخ‌ها با پیروزی به قهرمانی نزدیک بشوند.

دیگر خبرها

  • بیانیه تند پرسپولیس در مورد اتفاقات بازی با سپاهان
  • واکنش حجازی به اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • آتیلا حجازی: اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان ناراحت کننده بود / فیلم
  • مناظره مدیران پرسپولیس و سپاهان درباره اتفاقات رخ داده در ورزشگاه آزادی
  • اتفاقات سکوهای زنان دردسرساز شد؛ اولین اقدام کمیته انضباطی در خصوص پرسپولیس و سپاهان
  • پرسپولیسی‌های سابق دیگر در آزادی تشویق نمی‌شوند!
  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • واکنش کاپیتان سپاهان به «دل پرخون هواداران اصفهانی از بدنه فدراسیون»
  • پاشازاده: شهریاری اتفاقات خوبی رقم می‌زند
  • مورایس: بازیکنان من، چه اتفاق‌هایی برایتان رخ داد!