Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@17:45:02 GMT

شش هزار خیر حمایت ایتام ایلام را بر عهده گرفتند

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۹۱۳۰

شش هزار خیر حمایت ایتام ایلام را بر عهده گرفتند

به گزارش ایرنا، قنبر موسی نژاد روز دوشنبه در سومین نشست هماهنگی طرح ایران مهربان استان اظهار داشت: تاکنون با مشارکت سپاه و امدادگران این نهاد این تعداد خیر به عنوان حامی برای ایتام استان جذب شده است.

وی با بیان اینکه هدفگذاری این طرح برای جذب ۱۲ هزار حامی بوده است، افزود: با احتساب افراد خیر جذب شده تاکنون ۵۷ درصد برنامه هدف گذاری شده این طرح محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد ایلام یادآور شد: طرح ایران مهربان با همکاری حوزه بسیج سپاه امیرالمومنین(ع) و کمیته امداد در ماه مبارک رمضان با هدف جذب ۱۲ هزار حامی برای کودکان یتیم و نیازمند استان به نیابت از سه هزار شهید استان آغاز و ایلام در اجرای این طرح پیشتاز دیگر استانهای کشور است.

موسی نژاد با ذکر اینکه در اجرای این طرح با کار جهادی و با بهره گیری از تفکر بسیجی اقدام بزرگی در این استان انجام گرفته، گفت: استان ایلام تاکنون در جایگاه نخست کشور در این زمینه قرار گرفته و همچنان در سطح کشور پیشتاز است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام نیز در این نشست گفت: طرح ایران مهربان در استان ایلام به نیابت از سه هزار شهید استان که تحقق بخش عمده این کار در طول ماه مبارک رمضان به صورت جهادی و با تلاش شبانه روزی بسیجیان و امدادگران استان صورت گرفت.

سردار جمال شاکرمی افزود: سپاه استان و حوزه بسیج با اینکه کارها و پروژه های گوناگون را در این مدت در دست اقدام و در مرحله انجام داشت اما انجام طرح ایران مهربان به نیابت از شهدای استان را در اولویت برنامه های خود قرار داد و همه تلاش خود را برای موفقیت حداکثری آن به کار گرفته است.

وی با بیان اینکه این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان همچنان به صورت جدی در حال انجام است، بیان کرد: برنامه هدف گذاری سپاه و کمیته امداد این است تا پایان ماه مبارک رمضان جذب حامی برای ایتام به عدد ۱۲ هزار برسد.

شاکرمی در ادامه به همکاری های بین کمیته امداد و سپاه اشاره کرد و یادآور شد: در سالهای اخیر در حوزه محرومیت زدایی پروژه های گوناگون با همکاری این دو دستگاه انجام گرفته که مهم ترین آنها در زمینه تأمین مسکن برای محرومان و نیازمندان بوده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام ادامه داد: امسال در حوزه تأمین مسکن برای مددجویان کمیته امداد در تلاش هستیم کار جهادی نوینی صورت بگیرد و نیاز مددجویان به مسکن در یک برنامه زمانی کوتاه مدت برطرف شود.

بیش از ۷۰ هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات کمیته امداد قرار دارند.

برچسب‌ها مستمری مددجویان استان ایلام کمیته امداد امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مستمری مددجویان استان ایلام کمیته امداد امام خمینی مستمری مددجویان استان ایلام کمیته امداد امام خمینی اخبار کنکور طرح ایران مهربان ماه مبارک رمضان استان ایلام کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۹۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴۸ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان اعتبار برای تامین ۳ هزار و ۷۱۷ دستگاه لوازم ضروری زندگی مددجویان هزینه شده است.

وی افزود: از مجموع اعتبار اختصاص یافته، ۴۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی کمیته امداد و ۵ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیرین تامین شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: این اعتبار برای خرید لوازم ضروری همچون یخچال، کولر، اجاق‌گاز، تلویزیون، بخاری، آبگرمکن و سایر لوازم خانگی هزینه شد.

۹۱ هزار و ۹۸۱ خانوار در هرمزگان از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی