Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@23:22:20 GMT

کشف ۲۰۰ قبضه سلاح سرد در خیابان مولوی

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۹۱۹۶

کشف ۲۰۰ قبضه سلاح سرد در خیابان مولوی

سرهنگ دوستعلی جلیلیان ‌ سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از دستگیری فروشنده سلاح سرد در خیابان مولوی و کشف 200 قبضه سلاح سرد خبر داد.

سرهنگ جلیلیان در تشریح خبر فوق اظهار داشت : با کسب خبری مبنی بر فروش سلاح سرد توسط متصدی یک واحد صنفی در محدوده کلانتری 116 مولوی تیمی از مأموران عملیات این کلانتری بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ماموران پلیس در تحقیقات اولیه متوجه شدند متهم 23 ساله دارای سابقه با همین جرم بوده است که پس از مجازات خود دوباره به کار خلاف روی آورده است و سلاح های سرد به اشرار و معتادان می فروشد.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه تحقیقات پلیسی حاکی از صحت خبر دریافتی داشت تصریح کرد: با هماهنگی‌ با مقام قضائی روز گذشته تیمی از مأموران کلانتری مولوی به نشانی اعلامی اعزام و ضمن دستگیری متهم در بازرسی از آن مکان، موفق شدند بیش از 200 قبضه سلاح سرد که به صورت فله‌ای آماده برای فروش بود، کشف کنند.

سرهنگ جلیلیان خاطر نشان کرد: متهم پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/  

منبع: فارس

کلیدواژه: سرهنگ جلیلیان سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران پلیس پیشگیری سلاح سرد پلیس سلاح سرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۹۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، یدالله جهان‌آرا امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه ۲ نفر با قمه و چاقو قدرت‌نمایی، ایجاد درگیری و مزاحمت در یکی از محلات شهرستان موجب سلب آسایش عمومی و نگرانی شهروندان شده بودند، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۳ به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور مأموران در محل، یکی از متهمان با دیدن گشت کلانتری با قمه به سمت مأموران حمله‌ور که مأموران انتظامی با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کرده که متأسفانه متهمان توجه نمی‌کنند و مأموران رأی حفظ جان خود و پس از چندین بار اخطار به پای آنان شلیک و هر ۲ متهم را زمینگیر و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز تاکید کرد: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و اگر فردی بخواهد نظم و امنیت جامعه را مختل کند با برخورد شدید و سخت پلیس مواجه خواهد شد.

کد خبر 6097652

دیگر خبرها

  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • کلاهبرداری با رسید جعلی
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام