Web Analytics Made Easy - Statcounter

این احتمال وجود دارد که آندره آ پیرلو تا ساعات آینده از هدایت یوونتوس برکنار شود. 

شکست خانگی 3-0 یوونتوس مقابل میلان باعث شد بیانکونری به رده پنجم سری آ سقوط کند و سرنوشتش برای راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا در دست خودش نباشد. این نتیجه بسیار بد، باعث شده آندره آ پیرلو در آستانه اخراج از بیانکونری قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش لا استامپا، انتظار می رود طی این هفته آندره آ پیرلو از هدایت یوونتوس برکنار شود و ایگور تودور، دستیار او تا پایان فصل 21-2020 سرمربی موقت یوونتوس باشد. حتی اگر پیرلو الان اخراج نشود، برکناری او در پایان فصل صد درصد قطعی خواهد بود اما از سوی دیگر، کوریره دلو اسپورت و توتو اسپورت هم مدعی شده اند کار پیرلو در یوونتوس تمام است و او به زودی از این باشگاه اخراج می شود. آندره آ پیرلو تنها سرمربی تاریخ یوونتوس است که در یک فصل، دو مرتبه در خانه با نتیجه 3-0 شکست خورده است. 

 

اخبار داغ 

اوجی هنرمند معروف درگذشت + عکس برترین های قرن با محسن جعفری: علی دایی منت بر سر فوتبال ما بگذارد و برگردد؛ کاش کی‌روش باز هم به ایران بیاید استقلال - ذوب آهن؛ استراتژی پلی استیشنی جواب نداد | تحلیل بازی باشگاه پرسپولیس: شعارهای پخش شده در ورزشگاه نقش جهان جهت تحقیر نام پرسپولیس بود اولین برد میلان در خانه یوونتوس پس از یک دهه واکنش دنی کارواخال به داوری دیدار رئال مادرید - سویا: شرم آور است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آندره آ پیرلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۹۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ ملت‌ها: قهرمان المپیک پرستاره‌تر از همیشه

به گزارش "ورزش سه"، آندره‌آ جیانی سرمربی ایتالیایی تیم ملی والیبال فرانسه اسامی بیست و نه بازیکن را برای لیگ ملتهای والیبال اعلام کرد تا قهرمان المپیک قبل و میزبان المپیک فعلی با تمام ستاره هایش پا به میدان بگذارد.

اسامی بازیکنان دعوت شده توسط آندره‌آ جیانی به تفکیک پست ها:

پاسورها: بنجامین تونیوتی، آنتوان بریزارد، ، آناتول چابویسانت، امیر تیزی اولو و رافائل کور

دریافت کننده ها: اروین انگاپت، کوین تیلیه، ترور کلونو، تیموتی کارله،یاسین لوئاتی، لوکا باسیچ، آنتوان پوترون، هیلیر هنو و ماتیس هنو

سرعتی‌زن ها: بارتلمی چینِنیِز، نیکولاس لگوف، کوئنتین جوفروی، داریل بولتور، مدریک هنری، موس گای، یوریس سدیک و فرانسوا هیوتز

قطر پاسورها:  استفان بویر، ژان پاتری،تئو فاوره و ابراهیم لاوانی

لیبروها: ژنیا گربنیکوف، بنجامین دیز، کورنتین فلوت و تیبولت لوبیر

تیم ملی والیبال ایران در یازدهمین دیدار خود در لیگ ملتهای والیبال به مصاف تیم ملی والیبال فرانسه می رود.

دیگر خبرها

  • تلاش مجدد آژاکس برای همکاری با گراهام پاتر
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • گل جیدن بوگل به منچستریونایتد روی اشتباه آندره اونانا (منچستریونایتد 0-1 شفیلدیونایتد)
  • اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)
  • لیگ ملت‌ها: قهرمان المپیک پرستاره‌تر از همیشه
  • تودور: با سری بالا از کوپا ایتالیا حذف شدیم
  • ادعای سان: تن‌هاخ آخر فصل اخراج می‌شود
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!