Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@10:05:06 GMT

ورود خودروهای غیربومی به استان همدان ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۹۲۳۱

ورود خودروهای غیربومی به استان همدان ممنوع شد

به گزارش ایرنا، مهرداد نادری فر روز دوشنبه در نشست کمیته اجتماعی امنیتی ستاد کرونا استان همدان اظهار داشت: از فردا به مدت پنج روز ممنوعیت تردد خودروهای غیر بومی به استان همدان اجرایی شده و در اجرای این طرح نیروی مقاومت بسیج و عوامل انتظامی، ماموران پلیس راهور را پشتیبانی می کنند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان با بیان اینکه ملزومات اجرای این طرح تامین می شود اضافه کرد: این ممنوعیت شامل همه رنگ بندی های کرونایی شده و از مناطق دارای وضعیت زرد هم نمی توان وارد استان همدان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: به جز آزمون کارشناسی ارشد سایر آزمون‌ها از جمله کنکور سراسری، آتش نشانی، استخدامی خانواده شهدا، کانون وکلا طبق دستورالعمل و چارت زمانی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در زمان مقرر برگزار همچنین آزمون نهایی پایه‌های نهم و دوازدهم حضوری برگزار می شود.

سخنگوی ستاد کرونا استان همدان اظهار داشت: آموزش و پرورش و مراکز علمی باید ۷۲ ساعت پیش از برگزاری آزمون، محل برگزاری امتحان را به علوم پزشکی اطلاع رسانی کرده تا نسبت به بازدید از محل و ارائه تدابیر لازم برای اجرای پروتکل های بهداشتی به منظور پیشگیری از شیوع کرونا اقدام شود.

نادری فر درباره نماز عید فطر نیز گفت: نماز عید سعید فطر در سراسر استان و در فضای باز برگزار شده و همه مساجد برای برگزاری نماز در این روز باز هستند تا پراکنش جمعیت بیشتر شود.

وی اضافه کرد: برگزاری اردوهای تیم ملی، لیگ تیم ملی و دیگر موارد مرتبط به تیم ملی در راستای حمایت از قهرمانان ورزشی، با هماهنگی ستاد کرونا منعی ندارد اما باشگاه های ورزشی تعطیل بوده و باید از فعالیت زیر زمینی آنها جلوگیری کرد.

برچسب‌ها عید سعید فطر ویروس کرونا همدان استانداری همدان محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید فطر ویروس کرونا همدان عید سعید فطر ویروس کرونا همدان استانداری همدان محدودیت های کرونا اخبار کنکور استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۹۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است

به گزارش خبرنگار مهر، عقیل امینی پنج شنبه شب در نشست کمیته فنی آبزی پروری استان بوشهر گفت: رعایت دستورالعمل‌های فنی و بهداشتی در آماده سازی مزارع پرورش میگو به دقت بررسی و مجوزهای لازم برای ذخیره سازی صادر شود.

مدیرکل شیلات استان بوشهر افزود: با تصمیم کمیته فنی آبزی پروری، با توجه به نظر اکثریت اعضا، تا اطلاع ثانوی ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به استان بوشهر ممنوع شود.

وی گفت: موضوع استفاده از مولدین پژوهشکده میگو در مراکز تکثیر استان، در کمیته فنی اداره کل دامپزشکی بررسی شده و پس از بررسی در صورت موافقت اداره کل دامپزشکی، پایش های لازم صورت گرفته و در نهایت بر اساس پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های دامپزشکی در مراکز تکثیر میگوی استان از این مولدین استفاده و وارد فاز تولید شود.

وی بیان کرد: اتحادیه‌های سایتی نظارت و دقت کامل در خصوص آماده سازی مزارع داشته باشند و در صورت آماده سازی مناسب مزرعه، جهت صدور مجوز ذخیره سازی به اداره کل شیلات دامپزشکی معرفی شوند.

کد خبر 6088824

دیگر خبرها

  • لهستان عبور خودروهای نظامی اوکراین از خاک خود را ممنوع کرد
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در استان همدان
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در همدان
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است
  • برگزاری آزمون سراسری امروز و فردا در استان همدان
  • همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم - پرسپولیس ممنوع شد
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد