Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@21:59:09 GMT

«آن سوی مرزها» با «تلاطم» آمد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۹۵۴۴

آلبوم موسیقی متن سریال «تلاطم» با عنوان «آن سوی مرزها» منتشر شد.

به گزارش برنا؛ آلبوم موسیقی متن سریال «تلاطم» به کارگردانی وحید بی طرفان و آهنگسازی دانیال شهرتی با عنوان «آن سوی مرزها» پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

آهنگسازی دانیال شهرتی با عنوان «آن سوی مرزها» در قالب ۱۰ قطعه منتشر شد.

«تلاطم»، «آن سوی مرزها»، «سوز عشق»، «کنارم بمان»، «اندوه»، «گریه نکن»، «خداحافظ مادر»، «نبرد»، «راز» و «شورش» نام قطعات این آلبوم هستند که دانیال شهرتی (آهنگساز، نوازنده و خواننده) نواختن پیانو، فلوت و دف را در آنها بر عهده داشته و آناهیتا ایزدی پارسا به عنوان نوازنده ویولنسل و فرژام فلکی به عنوان نوازنده ویولن، ویولن آلتو و کمانچه با وی همکاری داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین اجرای آوا در این قطعات بر عهده محمدمهدی شاطر حسینی (شویراد) بوده است.

دانیال شهرتی درباره آلبوم «آن سوی مرزها» توضیح داد: من و کارگردان این سریال سعی کردیم برای آن موسیقی بسازیم که دارای شخصیت باشد تا خاص و منحصر به فرد و دور از تکرار به گوش برسد. تیتراژ ابتدایی سریال، موسیقی بی کلام ست و گویای فضای داستان و صحنه های پر تلاطم و در عین حال احساسی آن بود. همچنین چند موتیف داخل سریال داشتیم که هر کدام به تنهایی یک تک قطعه خوب محسوب می شوند.

وی افزود: بی شک یکی از اصلی ترین اجزای یک فیلم یا سریال، موسیقی آن است که می تواند تاثیرگذاری صحنه ها را در آن دوچندان کند. حتی در معدود فیلم هایی که در آن از هیچ نوع موسیقی استفاده نشده، خود فیلمنامه دارای یک نوع ریتم و موسیقی است که مخاطب را جذب می کند.

این هنرمند در پایان با گلایه از اتفاقات زمان پخش «تلاطم» در سال ۹۸ گفت: قرار بود این سریال هفت قسمتی که البته در نهایت در سیزده قسمت روی آنتن رفت به کارگردانی وحید بیطرفان و تهیه کنندگی کرامت پورشهسواری که بازیگران به نامی همچون مجید واشقانی، زهرا اویسی، بیتا خردمند، شیوا خسرومهر، حشمت آرمیده، جلیل فرجاد، زهرا سعیدی، محمود مقامی، ساغر عزیزی و مهوش صبر کن نیز در آن ایفای نقش می کردند، پس از اتمام مراحل تدوین از شبکه سوم پخش شود اما به دلایل نامعلوم پس از گذشت سه سال، به ناگاه از شبکه پنجم آن هم بدون اطلاع رسانی درست پخش شد و این موضوع حتی به دیده شدن خود سریال هم ضربه زد اما همین اتفاق، باعث شد با همکاری موسسه فرهنگی هنری «سرزمین مهر و ماه تهران» موسیقی متن آن را در قالب آلبومی مستقل به علاقه مندان عرضه کنم.

دانیال شهرتی که ابتدا با آلبوم «آموروسو» در عرصه خوانندگی پا گذاشت، آلبوم با کلام «امشب» را نیز در کارنامه هنری خود دارد. همچنین آلبوم های «قو و دریا» و «پاییز بدون تکرار» برای پیانو دیگر آثاری هستند که در کارنامه هنری این هنرمند به چشم می خورند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: موسیقی فرهنگی هنری رادیو و تلویزیون شورش عشق فرهنگی هنری گریه موسیقی هنرمند سینما کارگردان تهیه کننده ویولن تلاطم دانیال شهرتی آن سوی مرزها دانیال شهرتی آن سوی مرزها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۹۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانیال به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی به مصاف سپاهان اصفهان رفت که دانیال اسماعیلی‌فر را به علت محرومیت در اختیار نداشت و این مدافع راست نتوانست مقابل تیم سابق خود در آزادی به میدان برود.

اسماعیلی‌فر که بهترین پاسور این فصل پرسپولیس بوده و روی فرم خوبی بود با یک بی ملاحظگی عجیب در آبادان باعث محرومیت خود شد تا اوسمار مجبور به استفاده از وحدت حنانوف پس از مصدومیتش بشود.

حالا بعد از یک جلسه محرومیت دانیال اسماعیلی‌فر در بازی برابر نساجی در قائمشهر به ترکیب برمی‌گردد. دانیال انگیزه جبران دارد و باید دید می‌تواند به پرسپولیس در بازی حساس و سخت بعدی کمک کند یا خیر.

دیگر خبرها

  • دانیال به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد
  • شباهت عجیب دانیال حکیمی و پسرش
  • فیلم/ وحیدی: انسداد مرزها با پشتکار بیشتری انجام می‌شود
  • سامان احتشامی در تهران کنسرت برگزار می‌کند
  • ورود سامانه بارشی به هرمزگان و تلاطم دریا در خلیج فارس
  • خواننده تیتراژ «رستگاری» کنسرت می‌دهد/ انتشار چند تک آهنگ عاشقانه
  • پشت‌پرده محبوبیت تیلور سوئیفت چیست؟
  • سریال نون خ ترادژی زندگی هنرمند سیستانی شد
  • پشت پرده محبوبیت تیلور سوئیفت در ایران
  • پشت پرده محبوبیت تیلور سوئیفت در ایران | وقتی او در مورد پایان رابطه عاطفی خود حرف می‌زند...