Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف هم رفتند. این دیدار با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید.

یکی از حاشیه‌های این مسابقه درگیری بازیکنان ۲ تیم در پایان مسابقه بود.  

رضا جاودانی عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در گفت‎‌وگو با خبرنگار ما درباره حواشی این مسابقه اظهار داشت: هنوز گزارش بازی برای ما ارسال نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چیز خاصی روی تصاویری که ما دیده ایم مشخص نبود. درباره درگیری‌ها باید فیلمی با صدای مناسب دریافت کنیم، اما در درجه اول باید گزارش بازی برای ما ارسال شود.  

او افزود: در صورتی که گزارش ارسال شود، ما باید دستور را ابلاغ کنیم و طرف مقابل نیز دفاعیه بفرستد. مشخص نیست آیا بازیکنی از پرسپولیس دربی را از دست می‌دهد یا خیر.

جاودانی در خصوص اینکه اگر کمیته انضباطی به نتیجه برسد، احتمال محرومیت بازیکنی از پرسپولیس برای دربی وجود خواهد داشت یا خیر، گفت: اگر مشخص شود، قطعا محرومیت اعمال خواهد شد، زیرا ما با هیچ شخصی تعارف نداریم. اگر کسی خطایی کرده باشد، دستور موقت صادر می‌شود و این موضوع ربطی به دربی ندارد.

بیشتر بخوانید

مدافع پرسپولیس: عزت الله پورقاز شروع کننده درگیری‌ها بود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس فدراسیون فوتبال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۹۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس

به گزارش "ورزش‌ سه"، رقابت‌های لیگ برتر امروز با برگزاری یک مسابقه در چارچوب هفته بیست و پنجم آغاز می‌شود و سپس روز آینده 7 دیدار حساس و سرنوشت‌ساز برای تعیین قهرمانی و سهمیه‌های سقوط در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد.

در یکی از این مسابقات تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از سپاهان میزبانی می‌کند؛ دیداری که با توجه به نتیجه کسب شده در تبریز میان استقلال و تراکتور می‌تواند صدر جدول را دستخوش تغییر کند.

در آستانه این مسابقه باشگاه سپاهان نامه‌ای رسمی به فدراسیون و سازمان لیگ ارسال کرده و از مسئولان خواسته تا در بازی روز آینده از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده شود. 

البته این نامه سپاهانی‌ها متعاقب نامه روز 18 فروردین آنها است که طی آن از مسئولان برگزاری مسابقات خواسته بودند که با دقت بیشتری اتفاقات هفته‌های باقی مانده را رصد کنند.

دیگر خبرها

  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد؛ حریفان تراکتور و سپاهان مشخص شدند
  • زمان نشست خبری اوسمار؛ مورایس نمی آید!
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان