Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@16:02:32 GMT

«بي‌قراري» عباس غزالي راهي هندوستان شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۹۷۳۲

خبرگزاری آریا-فیلم کوتاه «بی‌قراری» به کارگردانی عباس غزالی در اولین حضور بین‌المللی خود، راهی جشنواره shortfundly summer film festival 2021 هندوستان شد.
به گزارش آریا، فیلم کوتاه «بی‌قراری» به نویسندگی و کارگردانی عباس غزالی و تهیه‌کنندگی زهرا کریمی، در اولین حضور بین‌المللی خود، نامزد بهترین فیلم کوتاه فستیوال سالانه «shortfundly summer film festival 2021» هندوستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره تابستان هر سال برگزار می‌شود و 29 آگوست اختتامیه آن در کشور هند خواهد بود.
عباس غزالی پیش از این با فیلم کوتاه «لبخند ماسک» در جشنواره‌های بین المللی مختلفی حضور داشت و این بار با فیلم کوتاه «بی قراری» که پخش بین‌المللی آن بر عهده خانه پخش فیلم فرست اسکرین، به مدیریت سولماز اعتماد است، خود را محک خواهد زد.
در خلاصه داستان این فیلم‌کوتاه آمده است: هروقت خوابم نمی‌بره، هروقت فکر می‌کنم یک چیزی سرجاش نیست، واقعا یک چیزی سرجاش نیست! یک کاری ناتمومه که شاید هیچ‌وقت نفهمم چه کاری. بقیه بهش میگن بیخوابی، من میگم بی‌قراری!
نویسنده و کارگردان: عباس غزالی، تهیه کننده: زهرا کریمی، بازیگر: محمد صادق ملک، فیلمبردار: رضا عبیات، تدوین: فرید دغاغله، تصحیح رنگ و نور: حسن نجفی (استدیو لکسل)، صدابردار: مسیح حدپور سراج، صداگذار: پارسا عاشقان، دستیار کارگردان و برنامه ریز: محمد واحدی، عکاس: کیوان فیضی، طراح پوستر: آژانس تبلیغات ژاو، طراح صحنه و لباس: زهرا کریمی، گروه بدلکاران: علیرضا قره‌خانی، محمدرضا شجاع، علی میراعلم زاده، مسعود محبی و رامین محمدی، پخش بین‌الملل: سولماز اعتماد (فرست اسکرین).

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بی قراری عباس غزالی هندوستان فیلم کوتاه بین المللی عباس غزالی بی قراری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۹۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۲۲ کاروان از سراسر کشور راهی سرزمین وحی می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، عباس حسینی عصر چهارشنبه در همایش زائران گلستانی حج تمتع که در مصلای اهل سنت گنبدکاووس برگزار شد اظهار کرد: امسال ۸۷ زائر و عوامل اجرای در قالب ۶۲۲ کاروان برای انجام مناسک حج راهی سرزمین وحی خواهند شد.

وی افزود: این کاروان‌ها از ۱۲۱ ایستگاه پروازی کشور اعزام خواهند شد.

رئیس سازمان حج و زیارت کشور گفت: از این تعداد زائر اعزامی پنج هزار نفر گلستانی هستند که در قالب ۳۹ کاروان راهی جده می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: طی برنامه ریزی هایی که انجام شده در این سفرها سهمیه استان ۷۵ درصد افزایش یافت.

کد خبر 6094711

دیگر خبرها

  • هند در قرارداد بندر چابهار کمتر از یک چهارم مبلغ به تعهد خود عمل نموده!
  • اعلام خبر شناسایی پیکر شهید عباس رمضانی
  • فیلم‌ های سینمایی امروز تلویزیون + جدول فیلم‌ های امروز، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت
  • محمد کریمی، کاپیتان سپاهان: هر تیمی جای ما بود، تا اینجا هم دوام نمی‌آورد / فیلم
  • ۶۲۲ کاروان از سراسر کشور راهی سرزمین وحی می شوند
  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • ۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد
  • سوال و جواب‌ کوتاه از محسن هاشمی درباره خواهرش! | فیلم
  • عزاداری شیعیان هندوستان در مسجد کوفه