Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@02:04:13 GMT

بیش از 13700 حادثه آب و فاضلاب در سنندج رفع اتفاق شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۰۱۲۸

بیش از 13700 حادثه آب و فاضلاب در سنندج رفع اتفاق شد

مازیار سهراب نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سنندج اظهار کرد: در سال گذشته هفت هزار و 784 حادثه در بخش آب و پنج هزار و 937 حادثه در بخش فاضلاب توسط همکاران این امور رفع شده است.

وی گفت: از مجموع اتفاقات برطرف شده در بخش آب بیشترین حادثه در شهریور ماه بوده است که در این یکماهه 1500 حادثه رفع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کمترین اتفاق پیش آمده در این بخش طی سال گذشته مربوط به اسفندماه با 246 مورد بوده است.

مدیر امور آبفا شهرستان سنندج تصریح کرد: در بخش فاضلاب نیز بیشترین اتفاق مربوط به آبان ماه با 707 مورد بوده است؛ ضمن آنکه کمترین حادثه رخ داده بخش فاضلاب در سال گذشته مربوط به فروردین ماه بود که 355 حادثه برطرف گردید.

سهراب نژاد خاطرنشان کرد: با توجه به 7 هزار و 784 حادثه رفع شده بخش آب و 5 هزار و 937 حادثه بخش فاضلاب، در مجموع سال گذشته 13 هزار و 721 حادثه در این دو بخش توسط پرسنل واحد اتفاقات آبفا سنندج رفع اتفاق شده است.

وی در پایان با اشاره به ضرورت جلوگیری از هدررفت آب از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه حادثه در بخش آب و فاضلاب موارد را در اسرع وقت به شماره تلفن 122 آبفا کردستان اعلام نمایند تا در کوتاهترین زمان نسبت به رفع آن اقدام شود.

انتهای پیام/2330/72

منبع: فارس

کلیدواژه: آبفا سنندج بخش فاضلاب سال گذشته بخش آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۰۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: وزش باد شدید به تاسیسات آب و فاضلاب خسارت وارد کرد.

اکبر حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به علت وزش شدید باد و آسیب دیدن برق تأسیسات سد ایلام، آب مناطق حوزه سد شامل خیابان شهدا، بلوار جمهوری، خیابان رسالت، میدان میلاد، بلوار فارابی، جانبازان، رزمندگان. بلوار نماز، بلوار شهید صدوقی و مسکن مهر در ساعت آینده با کمبود و قطعی آب مواجه خواهند شد.

وی ضمن پوزش از شهروندان، افزود: شهروندان نسبت به ذخیره‌سازی آب مورد نیاز خود اقدام و شرکت آب و فاضلاب را در جهت خدمت رسانی مطلوب‌تر یاری کنند.

کد خبر 747622

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطع آب در هفتکل 
  • ۶ اردیبهشتِ زیبا؛ روز زیبای سنه نازار
  • طبیعت بهاری شهرستان سنندج + تصاویر
  • احتمال پس‌زدگی روان آب‌ها از شبکه فاضلاب خانگی یزد
  • پیگیری مشکلات فاضلاب منطقه ۲۲ تهران
  • تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید
  • ۳۳۱۶ هزار فقره انشعاب جدید فاضلاب در استان مرکزی واگذار شد
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه
  • وزش باد شدید به تاسیسات آب ایلام آسیب زد
  • رمزگشایی از ماجرای مرموز روستایی که یک شبه ناپدید شد!