Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور با اشاره به برخورد یک دستگاه مینی‌بوس با کامیون در کیلومتر ۱۵ جاده نیشابور به سبزوار گفت: این حادثه رانندگی گه در محدوده شهرک صنعتی عطار اتفاق افتاد ۱۱ مصدوم برجای گذاشت.

مصطفی افشار با اشاره به اعزام دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه، یادآور شد: با حضور عوامل اورژانس درصحنه ۱۱ مصدوم حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته حسین حسین‌آبادی مدیر پرستاری بیمارستان حکیم نیشابور از ۱۱ مصدوم این حادثه حال یکی از مصدومین وخیم گزارش‌شده و در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان است  و ۱۰ مصدوم  دیگر به‌طور سرپایی درمان شدند.

یک کشته و ۲ مصدوم در واژگونی سمند در جاده گناباد

رئیس مرکز اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد نیز با اشاره به واژگونی یک دستگاه خودروی سواری سمند در جاده گناباد گفت: این حادثه رانندگی که در کیلومتر ۲۰ جاده گناباد ـ بیمرغ رخ داد، یک دستگاه خودروی سواری سمند با سه سرنشین واژگون شد.

دکتر امین زمانی با اشاره به اینکه این سانحه رانندگی یک کشته و دو مجروح داشته است، ابراز کرد: جوان ۳۴ ساله به دلیل شدت جراحات وارده درصحنه جان باخت و دو جوان ۱۷ و ۱۸ ساله با کاهش سطح هوشیاری و آسیب اندام تحت مراقبت کامل جهت درمان به بیمارستان علامه بهلول گنابادی منتقل شدند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

منبع: فارس

کلیدواژه: مصطفی افشار واژگونی سمند تصادف مینی بوس با کامیون جاده نیشابور جاده گناباد یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۰۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی

ایسنا/قزوین یکی دیگر از بازیکنان تیم نوجوانان خانه بسکتبال استان قزوین که بهمن‌ سال گذشته دچار سانحه رانندگی شده بود، درگذشت.

به گزارش ایسنا،«محمدامین کاظمی» و «امیرمحمد اردکانی» ورزشکارانی بودند که پیش از این به دلیل مرگ مغزی جان خود را از دست دادند و حالا پس از گذشت بیش از ۲ ماه،‌ امروز، هشتم اردیبهشت خبر درگذشت «رهام یزدی» سومین بازیکن این تیم هم اعلام شد.

به گزارش ایسنا، ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ بود که اعضای نوجوان یک تیم بسکتبال که به نمایندگی از استان قزوین در رقابت‌های لیگ نوجوانان کشور در قم شرکت کرده بودند، در مسیر بازگشت دچار سانحه رانندگی شدند.

این حادثه زمانی اتفاق افتاد که چهار بسکتبالیست درحالی‌که به‌دلیل خرابی خودرو در حاشیه جاده ایستاده بودند، بر اثر برخورد یک خودروی ۲۰۶، دچار حادثه شدند.

خوشبختانه «طاها فلاح»، دیگر بازیکن آسیب‌دیده این سانحه از بیمارستان مرخص شده و بهبود پیدا کرده است.

خبرگزاری ایسنا درگذشت این بسکتبالیست نوجوان را به خانواده وی، جامعه ورزش و خانواده بسکتبال تسلیت می‌گوید.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد