Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@00:24:13 GMT

استقبال خوب از عزیز خانوم در روزهای کرونایی

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۰۶۷۴

استقبال خوب از عزیز خانوم در روزهای کرونایی

چهار عنوان از کتاب‌های انتشارات راه یار علی‌رغم شیوع بیماری کرونا و تعطیلی‌های متوالی کتابفروشی‌ها با استقبال مخاطبان تجدید چاپ و راهی بازار نشر شدند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، علی‌رغم شیوع بیماری کرونا و تعطیلی‌های متوالی کتابفروشی‌ها، با استقبال خوب علاقه‌مندان، چهار عنوان از کتاب‌های انتشارات راه یار در روزهای اخیر تجدید چاپ و راهی بازار نشر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چاپ بیست‌ودوم کتاب «تو شهید نمی‌شوی» روایت‌هایی از حیات جاودانه شهید مدافع حرم، شهید محمودرضا بیضایی که همچنان با استقبال مخاطبان همراه است، توسط انتشارات راه یار روانه بازار نشر شده است. این کتاب روایت‌های احمدرضا بیضایی؛ برادر شهید از فراز و فرودهای یک زندگی با برکت، کودکی و نوجوانی، مسجد و مدرسه تا دانشگاه و پادگان، تبریز تا تهران و از تهران تا شام است.

همچنین کتاب «در مکتب مصطفی» به قلم جمال یزدانی که جستاری علمی درباره سیره تربیتی شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده، به‌عنوان الگوی تربیت نیروی انسانی در تشکل‌های مردمی است، به چاپ نهم رسیده است.

شهید مصطفی صدرزاده متولد 1365 است، او از سن 13 سالگی در پایگاه بسیج مسئولیت و فعالیت‌های مختلف در کار تربیتی داشته است. صدرزاده سال 1392 برای مقابله با گروه‌های تروریستی تکفیری به سوریه می‌رود و بعد از مدتی، فرماندهی گردان عمار از لشکر فاطمیون در سوریه را بر دوش می‌گیرد،. صدرزاده، آبان سال 1394 در شهر حلب به شهادت رسید. «در مکتب مصطفی» را می‌توان جزو اولین آثار مکتوب در حوزه شهدای مدافع حرم دانست که با نگاه تربیتی و علمی به سراغ این شهدا رفته است.

کتاب «عزیز خانوم»؛ دیگر کتاب این ناشر است که در روزهای اخیر، چاپ سوم آن منتشر شده است. این کتاب، روایتی از زندگی کبری حسین‌زاده حلاج، مادر شهیدان محسن، جواد، علی اصغر و محمدرضا بارفروش است که به قلم فاطمه جعفری نگارش شده است.

«عزیز خانوم» داستان یکی از زنان انقلابی کاشان است. زنانی که مانند مردان و دوشادوش آنان در جنگ‌ها شرکت کردند و برای پیروزی و موفقیت ایران حاضر شدند از همه چیزشان بگذرند. مال و جان، همسر و فرزند. فرزند که عزیزترین کس است و پاره تن و از چشم عزیزتر و محبوب‌تر. اما چون همیشه در پس پرده‌ای پنهان بودند هیچکس به ارزش کارها و فعالیت‌های آنان پی نبرد و هیچگاه هم به طور شایسته از آنان تجلیل نشد.

همچین دفتر اول از مجموعه کتاب‌های «شهید علم» درباره دانشمند هسته‌ای شهید دکتر مجید شهریاری نیز دیگر عنوانی است که با استقبال علاقه‌مندان کتاب و با همکاری دفتر نشر معارف و انتشارات راه یار به چاپ ششم رسیده است.

این کتاب مجموعه‌ای از خاطرات دوستان، شاگردان و نزدیکان دکتر شهریاری درباره او است. این دانشمند بزرگ در 8 آذر 1389 به دست عمّال رژیم صهیونیستی و با همکاری اطلاعاتی منافقین در یک عملیات تروریستی به شهادت رسید.

روایت بانوان اندیمشکی از رختشویی در «حوض خون»از امدادگری تا ازدواج با جانباز قطع نخاع؛ تلخ و شیرین زندگی «نعمت جان» از روزهای جنگ

علاقه‌مندان جهت تهیه این کتاب‌ها، علاوه بر کتابفروشی‌ها، می‌توانند از طریق صفحات مجازی ناشر @raheyarpub و سایت vaketab.ir  نسبت به سفارش کتاب اقدام کنند. همچنین در صورت نیاز می‎توانند با شماره 02142795454 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا انتشارات راه یار کتاب ویروس کرونا انتشارات راه یار کتاب انتشارات راه یار کتاب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۰۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال سبزواری‌ها از علی اکرمی فوتسالیست تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در مراسم استقبال از علی اکرمی که جمعی از مسئولان و ورزش دوستان حاضر بودند، مادر شهید الداغی از اهدائ قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت‌های اسیا ابراز خوشحالی کرد و گفت: اصلا چینین انتظار نداشتم و با شنیدن این خبر از سوی آقای شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال بسیار خوشحال شدم چرا که ما خانواده‌ای ورزشی هستیم و حمیدرضا نیز بازیکن رشته هندبال بود و بنده در شب‌هایی که او و برادرش از مسابقات برمی گشتند بیدار منتظرشان بودم.

اکرمی بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان نیز گفت: قبل از قهرمانی قول داده بودیم که اگر قهرمان اسیا شویم قهرمانی خود را تقدیم خانواده شهید الداغی کنیم که چنین شد و بسیار خوشحالم از این کار توسط اعضائ تیم و سرمربی تیم آقای شمسایی که این اقدام را انجام داد.

دیگر خبرها

  • کرمانی ها برای استقبال از دو شهید گمنام به فرودگاه رفتند
  • آیین استقبال از پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی (دشتی نظری)» در دیلم
  • استقبال پاسداران سپاه سوادکوه از شهید خوشنام
  • استقبال مردم و مسئولان استان ایلام از ورود پیکر شهید«فیضی زاده»
  • مراسم استقبال از شهید گمنام در یزد
  • استقبال از شهید گمنام در فرودگاه یزد
  • ورود پیکر مطهر شهیدان عشیری لیوسی و پور عزیز پورمحمدی به خوزستان
  • استقبال سبزواری‌ها از علی اکرمی فوتسالیست تیم ملی
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز
  • استقبال خوانندگان از کتاب پر فروش ترگل