Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی «شنای پروانه» نخستین ساخته سینمایی محمد کارت پس از ۵ هفته به اکران آنلاین خود پایان داد و از پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.

«شنای پروانه» که عنوان بهترین فیلم جشنواره سی و هشتم فیلم فجر از نگاه تماشاگران را با خود به همراه دارد، توانست در جذب مخاطب در اکران آنلاین پیشتاز آثار سینمایی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای این فیلم بعد از گذشت ۵ هفته ۱۸۸ هزار و ۹۸۰ بلیت فروخته شد. بر همین اساس میزان فروش این فیلم در پایان اکران آنلاین به رقم پنج میلیارد و ۶۶۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است.

با توجه به پایان اکران آنلاین، این فیلم سینمایی قرار است از صبح روز پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه همزمان با تعطیلات عید سعید فطر در شبکه نمایش خانگی در دسترس عموم قرار گیرد.

بازیگرانی، چون جواد عزتی، طناز طباطبایی، امیر آقایی، علی شادمان، مهدی حسینی نیا، مه لقا باقری، ایمان صفا، ناهید مسلمی، نادر شهسواری، بهروز پناهنده، روح الله مهرابی، محمد مطهری پور، نیلوفر شهفری، علیرضا داودنژاد، پانته آ بهرام و آبان عسکری در «شنای پروانه» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سرمایه‌گذاری این فیلم را محمدصادق رنجکشان بر عهده داشته و سید مازیار هاشمی مجری طرح این فیلم سینمایی است.

محمد کارت، حسین دوماری و پدرام پورامیری فیلمنامه «شنای پروانه» را به نگارش درآورده‌اند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایش خانگی اکران آنلاین اکران آنلاین شنای پروانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۰۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال مخاطبین سینما از «مست عشق»

ده میلیارد و هفتصد میلیون تومان فروش فقط در دو روز!

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم سینمایی "مست عشق" محصول مشترک ایران و ترکیه که در دولت قبل توقیف شده بود، سرانجام از چهارشنبه روی پرده سینما‌ها رفت.

گیشه این فیلم با احتساب پیش‌فروش، در روز اول اکران از شش میلیارد تومان فراتر رفت و در پایان دومین روز اکران به فروش خیره کننده ده میلیارد و هفتصد میلیون تومانی دست یافت تا پاسخ محکمی به آن‌هایی باشد که با پیش کشیدن فروش فیلم‌های کمدی، مدعی ورشکستگی سینمای ایران بدون آثار کمدی شده بودند.

پارسا پیروزفر، شهاب حسینی، حسام منظور در کنار بازیگران مطرح ترکیه‌ای چون؛ هانده ارچل، بنسو سورال، ابراهیم چلیک کول، در این فیلم که در قونیه ترکیه فیلمبرداری شده، ایفای نقش کرده‌اند.

این فیلم به بخشی از زندگی مولانا و شمس تبریزی پرداخته است.

گفتنی است مست عشق در مدیریت قبلی اداره نظارت بر نمایش فیلم موفق به اخذ پروانه نمایش نشده بود

دیگر خبرها

  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه» شد
  • بدمستی در برابر مست عشق
  • بدمستی در برابر مست عشق 
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت
  • رکوردشکنی شمس و مولانا در سینمای ایران؛ «مست عشق» نیامده از ۵ فیلم سبقت گرفت
  • رکوردشکنی شمس و مولوی در سینمای ایران
  • استقبال مخاطبین سینما از «مست عشق»
  • جستجوی یک خانواده برای یافتن پیکر فرزندشان/ یادبودی برای یاسین