Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان در پیامی با ابراز تاسف از حادثه تروریستی اخیر درغرب کابل، گفت: قطعا کشورهای حامی تروریست‌ها که درگذشته موجبات رشد و گسترش این نوع گروهکها را فراهم آورده و اسباب ناامنی را در افغانستان به وجود آورده‌اند، در این جنایت شریک هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 آیت الله علوی گرگانی در این پیام افزوده‌است: اقدام تروریستی و ددمنشانه گروهک تکفیری در غرب کابل و دشت برچی افغانستان و کشتار گسترده دختران شیعه هزاره در ماه مبارک رمضان که گناهی جز ایمان به خدا و اعتقاد به اهل بیت (ع) نداشته اند مایه تأسف و تأثر شدید گردید.

آیت الله علوی گرگانی در این پیام ادامه داده‌است: قطعا کشور‌های حامی تروریست‌ها که در گذشته موجبات رشد و گسترش این نوع گروهک‌ها را فراهم آورده و اسباب ناامنی را در افعانستان به وجود آورده اند، دراین جنایت شریک خواهند بود.

آیت الله علوی گرگانی در این پیام آورده‌است: لازم است جامعه جهانی مخصوصا کشور‌های اسلامی تلاش خود را برای از بین بردن زمینه‌های رشد این نوع گروهک‌ها انجام دهند. اینجانب این جنایت را محکوم کرده و به خانواده‌های شهدا تسلیت گفته و صبر و اجر را برای آنان مسئلت میکنم و سلامتی کامل را برای مجروحین از خداوند مسئلت مینمایم.

روز شنبه هفته جاری تروریست‌ها با یک خودرو بمب گذاری شده مدرسه سیدالشهدای دشت برچی در منطقه کوه چهل دختران کابل را هدف حمله قرار داد که در اثر آن ۶۳ تن کشته و بیش از ۱۵۰ تن دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آیت الله علوی گرگانی حادثه تروریستی علوی گرگانی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۰۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای عملیات سیدالشهدا

جمعی از رزمندگان ، ایثارگران و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران استان تهران با حضور در یادمان شهدای عملیات سیدالشهدا در فکه ، ضمن تجدید خاطره و میثاق با آرمانهای امام راحل و شهدای این عملیات به ویژه شهیدان سردار حاج حسین اسکندرلو و حاج محمد حسین حسنیان ، از دیگر مناطق عملیاتی و سد کرخه در خوزستان بازدید کردند .

 

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای عملیات سیدالشهدا (ع) + فیلم
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • یادواره شهدای عملیات سیدالشهدا
  • تمسخر چکمه‌های پدرِ شاه، توسط آیت‌الله خمینی!
  • اعتراف عجیب سیدمحمد خاتمی /مولوی سُنی فراری از مشهد در افغانستان کشته شد /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی
  • پشتیبانی از صهیونیست ها از معیارهای دوگانه سیاست غرب است
  • روایت مرحوم آیت‌الله نجفی تهرانی از زندگی اش
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان