Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-28@07:05:41 GMT

راه اندازی اولین کتابخانه تخصصی کودک در شمال تهران

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۰۸۵۸

راه اندازی اولین کتابخانه تخصصی کودک در شمال تهران

اولین کتابخانه تخصصی کودک در راستای انجام طرح شهر دوستدار کودک و با هدف ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین کودکان، در شمال تهران راه اندازی می شود.     به گزارش ایسنا، سید عباس سجادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک با اعلام خبر فوق اظهار داشت: سند برنامه عملیاتی دوستدار کودک در اول اردیبهشت ماه سال جاری از طرف مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران در اختیار منطقه یک قرار گرفت که یکی از موارد آن اجرای طرح کتابخانه تخصصی کودک بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: یکی از اقدامات اجرایی این طرح، تجهیز کتابخانه ها و هماهنگی با نهاد کتابخانه های عمومی کشور برای پرداختن به حوزه کودک است که در این راستا اداره آموزش های شهروندی شهرداری منطقه یک با بررسی های انجام شده در نظر دارد کتابخانه تخصصی کودک را در سرای محله حصار بوعلی راه اندازی کند.   سجادی تصریح کرد: این طرح در راستای تحقق بخشیدن و انجام برنامه های عملیاتی شهر دوستدار کودک با همکاری مدیراداره آموزش های شهروندی و مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه یک با همکاری معاون شهردار ناحیه یک و ... انجام خواهد شد.   بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک،  معاون شهردار منطقه یک گفت: بعد از کارشناسی های صورت گرفته در خصوص کتاب کودک و تجهیزات مورد نیاز مخصوص این کتابخانه، طرح به مرحله اجرا می رسد. لینک کوتاه: asriran.com/003HpC

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کتابخانه تخصصی کودک شهرداری منطقه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۰۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه آهن شمال شرق ۲ رتبه دوم آموزش تخصصی را کسب کرد

تین نیوز

واحد آموزش های تخصصی ریلی اداره کل راه آهن شمال شرق ۲ رتبه دوم را در بین ادارات کل مناطق راه آهن کسب کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، بر اساس اعلام روابط عمومی راه آهن شمال شرق ۲ ، این اداره کل بر اساس استاندارد آموزشی ایزو ۱۰۰۱۵ و شاخص های نیاز سنجی، برنامه ریزی، اجرا و تحلیل اثر بخشی و شیوه نامه ارزیابی عملکرد مناطق توسط مرکز آموزش های تخصصی ریلی راه آهن، واحد آموزش های تخصصی ریلی راه آهن شمال شرق ۲ موفق به کسب رتبه دوم در بین ادارات کل مناطق راه آهن شد.

این گزارش می افزاید: در سال گذشته در مجموع ۳۷ هزار و ۱۲۶ نفر ساعت دوره های حضوری برگزار شد و آموزش های مدیران پایه و میانی در سال گذشته طبق فراخوان مشارکت در کتابخوانی و اجرای مسابقات کتابخوانی ویژه کارکنان و خانواده کارکنان نیز طی دو مرحله انجام شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • استقبال دانشجویان از نخستین تور شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری شیراز
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • راه آهن شمال شرق ۲ رتبه دوم آموزش تخصصی را کسب کرد
  • احداث و راه اندازی ۳۹۰۰ مترمکعب تصفیه خانه پساب در غرب تهران
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • گشت صیانت از حقوق شهروندی در رفسنجان
  • ضرورت راه اندازی کتابخانه سیار در روستاها
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی