Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@21:17:27 GMT

دفتر رهبر معظم انقلاب مبلغ فطریه سال ۱۴۰۰ را اعلام کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۰۸۵۹

دفتر رهبر معظم انقلاب مبلغ فطریه سال ۱۴۰۰ را اعلام کرد

مسئول بخش استفتائات دفتر مقام معظم رهبری، جزئیات زکات فطره و کفاره امسال را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، محمدرضایی مسئول بخش استفتائات دفتر حضرت آیت الله خامنه‌ای، درباره میزان فطریه سال ۱۴۰۰ گفت: امروزه عمده مصارف و قوت غالب مردم جهان، گندم است و زکات فطره برای امسال هر نفر ۲۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رعایت قوت غالب الزامی ندارد، اما بهتر است برای افرادی که برنج ایرانی مصرف می‌کنند هر نفر حدود ۱۰۰ هزار تومان و برای کسانی که برنج خارجی مصرف می‌کنند هر نفر ۷۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

مسئول بخش استفتائات دفتر مقام معظم رهبری اظهار کرد: زمان پرداخت زکات فطره از غروب شب عید تا ظهر روز عید فطر است، اما کسانی که نماز عید فطر به جا می‌آورند تا قبل از نماز آن را باید پرداخت کنند. فردی که هر روزه را به عمد بی‌اعتنایی کرده و روزه نگرفته است، شصت مُد طعام باید به فقرا و نیازمندان طعام دهد و هر مُد ۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است. بنابراین شصت مد طعام سیصد هزار تومان برای یک روز کفاره عمد می‌شود، اما برای یک روزه کفاره غیر عمد نیز یک مُد طعام یا ۵ هزار تومان معیار است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انفجار افغانستان عید سعید فطر مقام معظم رهبری استفتاء فطریه حضرت آیت الله خامنه ای عید فطر هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۰۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از معلمان و فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، امروز صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.این گزارش تصویری در حال تکمیل است... به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078246 واژه های کاربردی مرتبط معلمان معلم امام خامنه‌ای رهبر انقلاب پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا: رهبر انقلاب از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان
  • شاهکار رهبر انقلاب در تفسیر قرآن
  • اینفوگرافیک/محور بیانات رهبر انقلاب در دیدار معلمان
  • اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب تبیین و نشر داده شود
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: الگوهای جامعه معلمین باید به‌ عنوان قهرمان معرفی شوند
  • دیدار جمعی از معلمان و فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب
  • معلمان با رهبر انقلاب دیدار کردند
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند