Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت با ثبت 351 فوتی جدید کووید19 طی شبانه روز گذشته در کشور، مجموع شمار قربانیان این بیماری در ایران از 75هزار تن گذشت.
به گزارش خبرگزاری آریا، بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تا کنون یک میلیون و 469 هزار و 701 نفر دُز اول واکسن کرونا و 290 هزار و 347 نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به یک میلیون و 760 هزار و 48 دُز رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از دیروز تا امروز 20 اردیبهشت 1400 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 18 هزار و 408 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که دو هزار و 517 نفر از آنها بستری شدند.
مجموع بیماران کووید19 در کشور به دو میلیون و 673 هزار و 219 نفر رسید.
متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 351 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 75 هزار و 261 نفر رسید.
خوشبختانه تا کنون دو میلیون 127 هزار و 192 نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.
پنج هزار و 533 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.
تا کنون 17 میلیون و 206 هزار و 735 آزمایش تشخیص کووید19 در کشور انجام شده است.
در حال حاضر 46 شهر کشور در وضعیت قرمز، 263 شهر در وضعیت نارنجی، 139 شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مبتلا فوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۰۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی بعد از ظهر دوشنبه در نشست با مسوولان استان اردبیل اظهار کرد: در استان تاکنون ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه کسب کار الکترونیکی تبدیل شده است که دراین راستا رتبه استان در کشور دهم است.

وی افزود: باتوجه به هوشمند شدن خدمات دولت در آینده ارایه خدمات اداری به صاحبان کسب و کارهایی خواهد بود که دارای مجوز الکترونیکی هستند و نامشان در بانک اطلاعات کسب و کار کشور ثبت شده باشد.

فرماندار شهرستان اردبیل بیان کرد: خدمت‌رسانی به واحدهای صنفی براساس تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوز انجام می‌شود و آخرین مهلت صدور مجوز الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه در نظر گرفته شده است.

اعتماد اعجازی ادامه داد: کلیه واحدهایی صنفی که تاکنون به اخد مجوز الکترونیکی نشده‌اند، می‌توانند در فرصت باقی مانده با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوز نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: این امر به صورت غیر حضوری و رایگان بوده و واحدهای صنفی می‌توانند به دریافت شناسه یکتا اقدام کنند.

کد خبر 6092289

دیگر خبرها

  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور