Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@09:03:17 GMT

تعطیلی تفرجگاه ها و گردشگاه های تالش

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۰۹۳۵

تعطیلی تفرجگاه ها و گردشگاه های تالش

شاهکویی از تعطیلی تفرجگاه ها و گردشگاه های تالش خبر داد و گفت؛ از ماموران، بازرسان، شهرداران، بخشداران و دهیاران می خواهم با ورود هر گونه مسافر و گردشگر به مناطق گردشگری جلوگیری کنند.

«محمدحسین شاهکویی» دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار شبستان،اظهارکرد: در حال حاضر ۱۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان شهید نورانی تالش بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار تالش با بیان اینکه در پیک چهارم کرونا ۸۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان این شهرستان بستری بودند، افزود: با اجرای پروتکل های بهداشتی و محدودیت ها و همراهی مردم آمار بستری ها کاهش یافت.

 

وی با اشاره به اینکه در بیماریابی، واکسیناسیون و اجرای پروتکل های بهداشتی علی رغم مشکلات و دغدغه ها خوب عمل کرده ایم، تصریح کرد: آنچه در این مدت به آن رسیدیم این بود که با همدلی، وحدت، یکپارچگی و خردجمعی می توان به مشکلات فائق آمد.

 

شاهکویی به آغاز واکسیناسیون کرونا در کشور اشاره کرد و گفت: واکسیناسیون کرونا براساس دستورالعمل های وزارت بهداشت اجرا می شود.

 

عالی ترین نماینده دولت در تالش با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی در استان گیلان کمتر است و بر این اساس نمی شود در مقابله با بیماری کووید ۱۹ به نتایج خوبی رسید، خاطرنشان کرد: مردم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کرده و عوامل ذیربط در برخورد با متخلفین جدی عمل کنند.

 

وی با اشاره به اینکه فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک در تاکسی ها رعایت نمی شود و ماموران و متولیان امر با خاطیان برخورد کنند، افزود: برای تورهای گردشگری مجوزی از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری صادر نمی شود و نیروی نظامی و انتظامی با تورهایی که مجوز ندارند برخورد کرده و اجازه ورود به شهرستان تالش را ندهند.

 

شاهکویی به لغو هر گونه سفر به مناسبت عید فطر اشاره و از تعطیلی تفرجگاه ها و گردشگاه های تالش خبر داد و از ماموران، بازرسان، شهرداران، بخشداران و دهیاران خواست با ورود هر گونه مسافر و گردشگر به مناطق گردشگری ممانعت به عمل آورند.

 

وی به ممنوعیت سفر از ۲۱ اردیبهشت تا ۲۵ اردیبهشت اشاره کرد و گفت: رانندگان متخلف جریمه می شوند و این ممنوعیت در شهرهای با وضعیت زرد کرونایی نیز اعمال می شود.

 

فرماندار تالش به برگزاری امتحانات پایه نهم و دوازدهم اشاره و خاطرنشان کرد: امتحانات این پایه ها با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی اجرا می شود و اگر دانش آموزی به کووید ۱۹ مبتلا شود در محل مخصوص و به دور از سایر دانش آموزان از وی آزمون گرفته می شود.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کووید ۱۹ تعطیلی تفرجگاه ها ممنوعیت سفر عید فطر تالش پروتکل های بهداشتی کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۰۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلافات ملکی در تالش منجر به قتل شد

فرمانده انتظامی تالش از وقوع یک فقره قتل در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل ۳۴ ساله در کمتر از پنج ساعت در حین فرار به یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر شد.

به گزاری خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمد رستمی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری منجر به قتل با سلاح گرم در یکی از ییلاقات شهرستان تالش پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس آگاهی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد قاتل به علت اختلافات ملکی با استفاده از سلاح شکاری اقدام به شلیک به سمت مقتول کرده و وی را به قتل رسانده است.

فرمانده انتظامی تالش خاطرنشان کرد: با سرعت عمل پلیس قاتل در کمتر از پنج ساعت در حین فرار به یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر و از وی یک قبضه سلاح شکاری کشف شد.

رستمی با اشاره به اینکه قاتل ۳۴ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: نظم و امنیت خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

کد خبر 747962

دیگر خبرها

  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • اختلافات ملکی در تالش منجر به قتل شد
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش
  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان