Web Analytics Made Easy - Statcounter

داریوش صمیمی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا زمان پیش‌بینی‌شده برای برگزاری رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان کشور در ۲ بخش آقایان و بانوان را اوایل تیرماه اعلام کرد و افزود: این مسابقات در رده سنی نوجوانان نیز اواخر خرداد در شهرکرد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اعلام آمادگی ۳۵۰ ورزشکار برای حضور در این دوره از رقابت های قهرمانی جوانان کشور، تصریح کرد: این مسابقات حکم انتخابی تیم ملی برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان در کنیا را دارد و میزبانی این مسابقات فرصت مناسبی برای ورزشکاران استان است تا با کسب نشان، توانایی‌هایی خود را برای عضویت در تیم ملی به نمایش بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صمیمی یادآور شد: هم‌اکنون ورزشکاران جوان استان در مواد پرتابی خود را برای حضور در مسابقات رکوردگیری تهران آماده می‌کنند تا در صورت کسب حدنصاب لازم در رقابت‌های قهرمانی بزرگ‌سالان کشور در اراک نیز به میدان بروند.

وی افزود: مسابقات اراک از ۱۰۰ امتیاز رنکینگ فدراسیون جهانی دوومیدانی برای کسب سهمیه حضور بازی‌های المپیک توکیو برخوردار است و ورزشکاران استان در مواد پرتابی می‌توانند با حضور در این رقابت‌ها شانس خود را برای کسب سهمیه افزایش دهند.

به گزارش ایرنا، دوومیدانی از رشته‌های ورزشی مدال آور در چهارمحال و بختیاری است و عباس صمیمی شلمزاری، روح‌الله عسگری، سجاد مرادی، امیر مرادی، محمد ارزنده، محمود و محمد صمیمی و روح‌الله امانی از جمله پرافتخارترین دوومیدانی کاران استان در عرصه‌های ملی و بین‌المللی به شمار می‌روند.

برچسب‌ها شهرکرد فدراسیون دو و میدانی چهارمحال وبختیاری دوومیدانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرکرد فدراسیون دو و میدانی چهارمحال وبختیاری شهرکرد فدراسیون دو و میدانی چهارمحال وبختیاری دوومیدانی اخبار کنکور قهرمانی جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۰۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران

مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات آغاز شده و در دومین روز خود در حال پیگیری است.

تیم دوومیدانی ایران که با ۹ ورزشکار عازم این رقابت‌ها شده است، در دومین روز این مسابقات موفق شد به دومین مدال خود دست پیدا کند.

مهدی هفت‌چشمه در رقابت ماده پرتاب چکش با ثبت حد نصاب ۶۶.۶۴ متر در جایگاه دوم ایستاد و به مدال نقره دست پیدا کرد.

علی سروری دیگر نماینده ایران در این ماده نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت و دستش از مدال کوتاه ماند.

پیش از این نازنین فاطمه عیدیان در ماده دوی ۴۰۰ متر مانع اولین مدال طلای تیم ایران در این مسابقات و همچنین اولین مدال طلا دختران دوومیدانی ایران در قهرمانی جوانان آسیا را به دست آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

دیگر خبرها

  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت