Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان در حاشیه مراسم کلنگ زنی پروژه مسکن کانون مربیان اظهار داشت: از مدیران کانون مربیان فوتبال ایران تشکر می‌کنم که به فکر احداث مسکن برای مربیان افتادند. به هر حال از سال‌ها قبل باید برای این تشکل صنفی مزایایی در نظر گرفته می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربیان قشر مظلومی هستند. سنوات، بیمه و مزایای شغلی آن‌ها در نظر گرفته نمی‌شود و بیشتر به مبالغ قراردادی پرداخته می‌شود که معمولا مربیان آن را هم به طور کامل دریافت نمی کنند.

محمدی در ادامه گفت: بخش کمی از مربیان قرارداد مالی خوبی دارند. طبیعتا با توجه به وظیفه سنگینی که بر عهده آن‌ها است، باید همین طور باشد. از تیم‌های ملی و باشگاه‌های بزرگ گرفته تا تیم‌های پایه، همه نیاز به یک کانون صنفی مانند کانون مربیان دارند. تعاونی مسکن مربیان می‌تواند امیدوار کننده باشد. امیدوارم در ادامه هم شاهد چنین اقداماتی باشیم. البته این مسکن‌ها تنها برای مربیان نیست. دیگر دست اندرکاران فوتبال و اصحاب رسانه هم می‌توانند از این پروژه استفاده کنند.  

مدیرعامل باشگاه پیکان درباره شرایط کنونی فدراسیون فوتبال گفت: برای عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال آرزوی موفقیت می کنم. امیدوارم در این مسیر سخت، موفق باشد. اگر فدراسیون کار خود را به خوبی انجام دهد، حال فوتبال ما خوب می‌شود. صعود ۳ باشگاه ایرانی به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، جامعه فوتبال را امیدوار کرده است. این روند باید با صعود تیم ملی به جام جهانی قطر تداوم پیدا کند.  

او افزود: اکنون همه باید به عزیزی خادم کمک کنند تا کَشتی فوتبال به ساحل امن خودش برسد. اگر هم کسی انتقادی دارد، باید منصفانه و بدون غرض ورزی آن را بیان کند.  

محمدی در خصوص توقیف ساختمان فدراسیون فوتبال از سوی شرکت شستا گفت: به اعتقاد من این ماجرا یک دعوی سیاسی است و چارچوب مشخصی ندارد. دوستان در فدراسیون یک حرف می‌زنند و مسئولان شرکت شستا یک حرف دیگر. به نظر من این موضوع به حکمیت نیاز دارد. شاید بهتر باشد که دولت وارد این پرونده شود و این مسئله را به خوبی و خوشی به پایان برساند. نمی‌دانم چرا دولت دست روی دست گذاشته و کاری انجام نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید

فریادشیران: تاج، فدراسیونی سوخته و ورشکسته از خودش به ارث گذاشت

او افزود: به هر حال فدراسیون فوتبال مورد اقبال جامعه است. در این مقطع فدراسیون فوتبال باید از هر نظر حمایت شود. ۴۰ سال طول کشید تا ساختمانی در اختیار فدراسیون فوتبال قرار بگیرد و نباید ۴۰ روزه از بین برود.  

مدیرعامل باشگاه پیکان درباره تساوی شب گذشته تیمش برابر تراکتور تبریز گفت: فکر می‌کنم تیم ما در مسیر خودش قرار گرفته است. چارچوب مشخصی برای بودجه و هزینه کرد باشگاه در نظر گرفته شده که نسبت به باشگاه‌های دیگر پایین‌تر است. با این حال نسبت به خیلی از تیم‌ها شرایط بهتری داریم. به اعتقاد من بازی با تراکتور بهترین عملکرد پیکان در این فصل بود. جا دارد از کادرفنی و بازیکنان جوان تیم که در فصل آینده حرف‌های بیشتری برای گفتن دارند، تشکر کنم. تراکتور در ۵ بازی آخر خود در لیگ قهرمانان آسیا گلی دریافت نکرده بود، اما از تیم ما گل خورد. تراکتور تنها یک موقعیت داشت و ما چندین موقعیت داشتیم. امیدوارم تا پایان فصل به اهدافی که داریم برسیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال باشگاه پیکان فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۰۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تا همین یکی دو هفته قبل جواد نکونام اصلا در کنفرانس های خبری شرکت نمی کرد که این موضوع اعتراض نمایندگان رسانه ها را در پی داشت تا جایی که سازمان لیگ ادعا کرد پرونده این مربی را به کمیته انضباطی ارسال کرده است اما در سایه حرکت نکونام چند مربی دیگر هم از فرصت استفاده کرده و به قانونی که سازمان لیگ فوتبال آن را سالها است مصوب کرده بی توجهی کردند.

یکی از این مربیان ساکت الهامی است که از روزی که هدایت نساجی را بر عهده گرفته مصطفی صداقت را به جای خود راهی کنفرانس های خبری می کند. البته الهامی دو سه هفته محروم بود اما وی به جز آن چند هفته در نشست های خبری قبل و بعد از بازی ها اصلا شرکت نکرده است. جالب اینجا است که خبرنگاران استانی هم در این شرایط بیشتر جنبه هوادار پیدا می کنند و اصلا ایرادی به عدم رعایت قانون به سرمربیان نمی گیرند و در مازندران هم دقیقا این اتفاق برای الهامی رخ داده است.

دیگر مربی که در این هفته ها در نشست های خبری شرکت نمی کند مسعود شجاعی است. مربی جوان هوادار هم که ظاهرا از بزرگتر های خود در مربیگری غیبت در کنفرانس خبری را یاد گرفته به جای خود محمود شجاعی برادرش را راهی نشست خبری می کند و جالب اینجا است که مدیران رسانه ای باشگاه ها هم نقشی در اجرای قانون سازمان لیگ برای حضور سرمربیان تیم خود در نشست های خبری ایفا نمی کنند. همین عدم بی توجهی باعث شده مربی مثل عنایتی در کنفرانس خبری با عصبانیت اعلام کند او هم منبعد پزشک تیمش را به نشست های خبری خواهد فرستاد.

اینکه مربیانی چون اوسمار ویرا، ژوزه مورایس،ماریوس اوزونیدیس، سعید دقیقی، محرم نویدکیا، محمد ربیعی، مجتبی حسینی، مهدی تارتار و ... در کنفرانس های خبری در هر شرایطی شرکت می کنند ولی بقیه مربیان خود را ملزم به قوانین سازمان لیگ فوتبال ایران نمی دانند نکته ای است که حتما باید توسط کمیته صیانت فدراسیون فوتبال که برای اجرای دقیق و نظارت در فوتبال تشکیل شده، چه در این هفته های آخر و چه از ابتدای فصل آینده مورد بررسی قرار بگیرد.

به صحبت های معسود شجاعی در یکی از معدود نشست های خبری که شرکت کرده دقت کنید: او رسما اعلام می کند نیازی نمی بیند هر هفته حرف های تکراری بزند اما ظاهرا شجاعی که مرتب از حرفه بودن حرف می زند  نمی داند حضور در نشست های خبری یکی از قوانین مسابقات لیگ برتر است.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال گذشته/ تلاش برای احیای واحدی‌های راکد
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • کارگر؛ رضایت شغلی و توسعه اقتصادی
  • امنیت شغلی و تامین مسکن کارگران دغدغه دولت است
  • وزیر کار : لایحه امنیت شغلی کارگران به مجلس می‌رود
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • امنیت شغلی در گرو رونق تولید/ بیمه کارگران ساختمانی پیگری می‌شود