Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@23:02:14 GMT

مشکل آب گرمسار رفع شد/ بازسازی اساسی تاسیسات آبی

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۱۰۵۰

مشکل آب گرمسار رفع شد/ بازسازی اساسی تاسیسات آبی

به گزارش خبرنگار مهر، آیدین دمنیان ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی آبفای گرمسار، با اشاره به خسارات سیل اخیر و همچنین مشکلات آب شرب و کشاورزی به سبب ورود سیلاب و کدر شدن آب آشامیدنی در گرمسار و آرادان، توضیح داد: مشکل آب شرب مردم این شهرستان‌ها با تلاش‌های صورت گرفته رفع شد.

وی از قطعی آب کشاورزی به دلیل جاری شدن سیلاب طی روزهای قبل خبر داد و گفت: این معضل خوشبختانه امروز دوشنبه برطرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست امور آب شهرستان‌های گرمسار و آرادان با بیان اینکه آب آشامیدنی نیز به اندازه بیش از ۵۰ هزار شاخص ذرات معلق در آب، آلوده شده بود که خوشبختانه این موضوع نیز برطرف شده است، گفت: تلاش برای رفع مشکل آب آشامیدنی نیز در مدت ۴۸ ساعت به نتیجه رسید.

دمنیان با بیان اینکه فعالیت‌های مرمت و بازسازی اساسی تأسیسات بالادست سیمین دشت تداوم دارد، ابراز کرد: توانسته‌ایم خوشبختانه کیفیت آب را به اندازه مطلوب برسانیم.

وی با بیان اینکه پس از وقوع سیلاب عملیات بتن ریزی و مرمت این تأسیسات انجام شد، تاکید کرد: در زمان وقوع سیل توانسته ایم موقتاً آب مورد نیاز مردم را از چاه‌ها تأمین کنیم تا بتوانیم تأسیسات را در بهترین شرایط قرار دهیم.

سرپرست امور آب شهرستان‌های گرمسار و آرادان از اجرای عملیات لایروبی و برنامه ریزی برای وصل آب و جلوگیری از تنش آبی در منطقه خبر داد و گفت: در کنار این موضوعات باید از مردم نیز خواست تا صرفه جویی در مصرف آب را مد نظر قرار دهند.

کد خبر 5208800

منبع: مهر

کلیدواژه: آب منطقه ای استان سمنان سیلاب آبرسانی ویروس کرونا روز قدس روز جهانی قدس بوشهر کرمانشاه آمار کرونا عکس استانها شیوع کرونا گرگان واکسن کرونا شب قدر ماه مبارك رمضان اردبیل فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۱۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال قطعی آب شهرک خاوران تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر، در این اطلاعیه آمده است: با عنایت به درخواست شهرداری منطقه ۹ تبریز مبنی بر جابجایی تأسیسات در تقاطع غیر همسطح پل خلعت پوشان، نیاز به قطع موقت آب خط آبرسانی ۸۰۰ میلی متری سعید آباد برای جابجایی تأسیسات وجود دارد.

اطلاعیه یاد شده می‌افزاید: با ضمن پوزش از شهروندان محترم ساکن در شهرک خاوران تبریز به اطلاع می‌رساند، آب مناطق مذکور از شنبه هشتم اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۲۰ شب همان روز، با افت فشار و احتمالاً قطعی مواجه خواهد شد.

در این اطلاعیه از مردم درخواست شده است با صرفه جویی در مصرف آب و اجتناب از مصارف غیر ضرور همکاری لازم با شرکت آب و فاضلاب را انجام دهند.

کد خبر 6088628

دیگر خبرها

  • ۳۰ درصد شهر اهر دارای بافت فرسوده و ناکارآمد است
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • احتمال قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • فیلم| حملۀ اوکراین به تأسیسات نفتی روسیه