Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ بیستماردیبهشت، در ادامه قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

من دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه آزاد تهران هستم، هر سال طبق قانونی که خودشون مصوب کردن اجازه داشتن ۲۰-۲۳٪ شهریه های متغیر‌رو افزایش بدهند

امسال بدون هیچ توضیح یا توجیهی! شهریه های متغیر بین ۵۰-۷۳٪ افزایش پیدا کردند! و الان هم دانشجویان رو تهدید کردند در صورت عدم پرداخت دسترسی به کلاس ها مختل می شه و ...

ازتون خواهش می کنم رسیدگی کنید

با سلام و خسته نباشید

ما دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه آزاد تهران طی این ترم به مشکل بزرگ و ناعدالتی واضحی برخوردیم ممنون می شیم اگر صدای ما باشین تا بتونیم حداقل یه جواب قانع کننده از نهادهای مسئول بگیریم؛ هر سال طبق قانونی که مصوب شده قرار بود ۲۰٪ شهریه های متغیر‌ افزایش پیدا کنند.

اما این ترم بدون هیچ توضیحی و خیلی ناگهانی شهریه های متغیر ۷۳٪ افزایش پیدا کردند.تمام نامه نگاری ها و پیگیری های ما هم راه به جایی نبرده و الان هم دانشجویان رو تهدید کردند در صورت عدم پرداخت دسترسی به کلاس ها مختل می شه

چرا کسی که در ماه دو سه تا پیامک براش میاد و درآمد و گردش مالی کمی داره باید ۱۵۰۰۰ تومن واسه پیامک بانکی بده بعد اونی که در ماه چندین میلیارد گردش مالی داره اونم ۱۵۰۰۰ تومان بده؟واقعا این عدالت نیست

سلان وقت بخیر جزئیات اعلامی محدودیت های کرونایی که از شبکه خبر اعلام شد هیچ اشاره ای به تردد های ضروری جهت معالجات پزشکی نشد

الان ما برای رادیوتراپی باید از شهرستان بیاییم تهران تکلیفمون چیه؟

با سلام

لطفا پیگیری بفرمایید چرا بیماران نقص سیستم ایمنی"لوپوس" در اولویت دریافت واکسن کووید نیستند.؟؟

با تشکر فراوان

با سلام

طاعات و عبادات شما مقبول حق تعالی

ماکارنامه سبزهای آموزش و پرورش ماده 28 سال 99 را دریابید

وبا رأی مثبتتون نسبت به طرح دوفوریتی مارا حمایت کنید

باتشکر......

سلام و وقت بخیر

تقاضایی دارم ازتون

در رابطه با نیروهای شرکتی جهادکشاورزی هیچ مساعدتی صورت نگرفته

و تقریبا حدود ۵ماه حقوق معوقه داریم

با اینکه میزان حقوقمون خیلی کمه،اما برای خیلی از نیروها تنها راه معیشتی شون هست

از شما تقاضا می کنم رسیدگی کنید

با سلام و خسته نباشید، ببخشید این واکسن کرونا که تزریق می کنند چرا برا همه یکی نیست برا هرکس یک واکسن می زنند استرازنکا یکی سینوفارم اینطوری مردم می ترسند و شک می کنند که کدوم خوبه؟

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان شهریه های متغیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۱۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت سهمیه جام جهانی بانوی ووشو کار کیش

عزیزاله فرضی پور معاون ورزش و تفریحات دریایی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: «منصوریان» که قهرمانی جهان را در کارنامه خود دارد و هم اکنون رییس هیات ووشو منطقه آزاد کیش نیز است، با کسب عنوان نایب قهرمانی در مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو در کشور چین موفق به دریافت سهمیه حضور در مسابقات جام جهانی ووشو استرالیا شد.

وی افزود: این ورزشکار نامی کشور در وزن ۶۰ کیلوگرم با شکست دادن حریفی از ترکیه و باخت در برابر حریف چینی به مدال نقره بسنده کرد.

معاون ورزش و تفریحات دریایی سازمان منطقه آزاد کیش همچنین به قضاوت پایان «مجید خوبیاری» داور هیئت ووشو منطقه آزاد کیش در مسابقات انتخاباتی جام جهانی کیش اشاره کرد و گفت: خوبیاری که مسوولیت نایب رییس هیات ووشو منطقه آزاد کیش را نیز بر عهده دارد، مستقیما توسط فدراسیون جهانی جهت قضاوت به این دوره مسابقات دعوت و با عملکردی عالی موجب درخشش نام کشور عزیزمان در حوزه داوری شد.

وی افزود: «خوبیاری» پیش از این سابقه داوری در مجامع بین المللی از جمله مسابقات جهانی اندونزی را در کارنامه خود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی
  • تحقیر آمریکا در دریا و آسمان‌
  • گلایه والدین از افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی در رشت
  • دریافت سهمیه جام جهانی بانوی ووشو کار کیش
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی اعلام شد
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی با رتبه‌بندی آنها
  • عکس‌| پیام وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!