Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@18:20:55 GMT

افزایش 67 درصدی فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۱۷۰۳

افزایش 67 درصدی فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی صفایی‌فرد اظهار داشت: در فروردین امسال 70 نفر به علت حوادث ناشی از تصادفات رانندگی در استان آذربایجان شرقی جان خود را از دست دادند این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که تعداد کشته ها 42 نفر بود حدود 67 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از مجموع تلفات حوادث رانندگی در طی این مدت 57 نفر مرد و 13 نفر زن بودند که هرکدام به ترتیب 50 و 225 درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفایی‌فرد گفت: بیشترین تلفات حوادث رانندگی در طی این مدت به ترتیب با 44 فوتی در جاده های برون شهری و روستایی، 19 نفر در مسیرهای درون شهری، یک نفر در جاده های خارج از استان و نامعلوم و سایر راهها گزارش شده است، همچنین در طی  این مدت دو نفر از این تعداد نیز خارج از حریم جاده (موارد غیرترافیکی) و 3نفرنیز با فاصله بیش از 30 روز از زمان تصادف فوت کرده است.

انتهای پیام/60007

 

منبع: فارس

کلیدواژه: مرگ و میر آذربایجان شرقی تصادفات حوادث رانندگی تصادف فوتی خبرگزاری فارس فارس تبریز ترافیک برون شهری درون شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۱۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران بهاری آذربایجان شرقی را فرا گرفت

مردم مناطق مختلف آذربایجان شرقی برای چهارمین روز متوالی شاهد بارش رحمت الهی هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، بارش باران در روزهای اخیر موجب خوشحالی شهروندان به خصوص کشاورزان و باغداران این استان شده است.

اداره کل هواشناسی استان با صدور هشدار نارنجی اعلام کرد: از عصر امروز دوشنبه، تشدید سامانه بارشی، موجب رگبار باران و رعد برق در همه نواحی آذربایجان شرقی و در نواحی مستعد، بارش تگرگ و وزش باد گاهی شدید خواهد شد که احتمال رخداد تندبادهای لحظه‌ای و خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

این سامانه تا بعد از ظهر سه‌شنبه ادامه خواهد داشت و آب‌گرفتگی معابر عمومی، جاری شدن روان آب، طغیان رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، صاعقه، تگرگ، در ارتفاعات و مناطق کوهستانی، لغزندگی جاده‌ها، اختلال در ناوگان حمل و نقل جاده‌ای، ریلی و هوایی، مه گرفتگی و احتمال خسارت در اثر وزش باد وجود دارد.

اداره کل هواشناسی تاکید کرد: اتراق نکردن در حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها، صعود نکردن به ارتفاعات، احتیاط در ترددهای جاده‌ای و جاده‌های کوهستانی، لغو سفرهای غیرضروری و فعالیت‌های کوهنوردی، محکم کردن سازه‌های سبک، پارک نکردن خودروها در کنار درختان فرسوده، توجه به توصیه‌های کارشناسان جهاد کشاورزی استان، خودداری از چرای دام و تردد نکردن عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت به ویژه چادرهای مسافرتی، لایروبی کانال‌ها و آبروها و انتقال نهاده‌های کشاورزی به مکان‌های مسقف باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

کد خبر 751019

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰۰ درصدی میزان سرمایه‌گذاری در معادن فعال آذربایجان شرقی
  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • باران بهاری آذربایجان شرقی را فرا گرفت
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • تصادف ۱۷۱ خودرو طی ۷۲ ساعت گذشته در آذربایجان شرقی
  • تصادف ۱۷۱ خودرو در سه روز گذشته در آذربایجان شرقی
  • تصادف در جاده های زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت