Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@08:39:06 GMT

بحران کرونا در هند ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۱۷۸۲

بحران کرونا در هند ادامه دارد

وزارت بهداشت هند در جدیدترین آمار خود از وضعیت شیوع کروناویروس در این کشور اعلام کرد: در مدت ۲۴ ساعت ۳۶۶ هزار و ۱۶۱ مورد جدید ابتلا و ۳۷۵۴ مورد فوتی گزارش شده که میزان بسیار ناچیزی کاهش داشته است.

به گزارش ایسنا، موارد جدید ابتلا به کروناویروس و مرگ و میر ناشی از آن در هند همچنان بالاست و این شرایط، فشارها را بر دولت این کشور برای اعمال قرنطینه سراسری شبیه به آنچه در موج اول صورت گرفت، تشدید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون بیش از ۲۲.۶ میلیون نفر در هند به کروناویروس آلوده شده و بیش از ۲۴۶ هزار بیمار نیز جان خود را از دست داده اند.

در حالیکه بسیاری از بیمارستان ها با کمبود شدید اکسیژن و تخت مواجه هستند و سردخانه ها و کوره های جسدسوزی مملوء از اجساد قربانیان است، کارشناسان اظهار کرده اند که آمار واقعی در هند می تواند بسیار بالاتر از آنچه تاکنون گزارش شده باشد.

آمارها نشان می دهد: در روز یکشنبه ۱.۴۷ میلیون تست کروناویروس در هند مثبت شده که طی یک ماه گذشته پایین ترین رقم بوده است. همچنین در هشت روز نخست ماه مه به طور میانگین روزانه ۱.۷ میلیون مورد تست مثبت ثبت شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، طی ماه گذشته در بسیاری از ایالت ها محدودیتهای شدیدی وضع شده، در حالیکه برخی ایالتهای دیگر، محدودیت هایی را برای رفت و آمد، تعطیلی سینماها، رستوران ها و مراکز خرید در نظر گرفته اند. اما فشار بر دولت این کشور در حال افزایش است تا همانند موج اول کروناویروس در سال گذشته تعطیلی سراسری اعلام کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس هند کرونا در جهان محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۱۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلامینگو‌ها بالاخره به تالاب صالحیه رسیدند

محمد محمودی  با اشاره به این که چند بال فلامینگو بعد از انتظار چند ماهه و با تاخیر وارد تالاب صالحیه شده‌اند، اظهار کرد: فلامینگو‌ها اوایل بهار هر سال وارد تالاب صالحیه می‌شدند و از آنجایی که امسال این اتفاق نیفتاد، تصور بر این بود که دیگر نمی‌آیند ولی خوشبختانه طی چند روز گذشته شش بال از این پرندگان مهاجر اطراف این تالاب مشاهده شده است.

 

وی ادامه داد: با ورود این فلامینگوها، نگرانی دوستداران محیط زیست مبنی بر عدم حضور مهمانان همیشگی تالاب صالحیه در این محدوده رفع شد.

 

این مسئول اضافه کرد: این فلامینگو‌ها معمولاً تا اواخر اردیبهشت در تالاب باقی می‌مانند و بعد از آن مسیر مهاجرت خود را ادامه می‌دهند.

 

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نظرآباد گفت: با توجه به بارش‌های زمستان سال گذشته و نوروز امسال شاهد احیای دوباره تالاب صالحیه هستیم و به نظر می‌رسد این تالاب تا اوایل خرداد ماه آب داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • فلامینگو‌ها بالاخره به تالاب صالحیه رسیدند
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی / احتمال رخداد تگرگ در کرمان
  • واکنش علی ربیعی به حملات دولت به مرکز پژوهش های مجلس /نتایج سنجش‌ها را نه کتمان و نه با آن بازی کنید!
  • اعتراضات گسترده در تفلیس/ گرجستان به سمت بحران پیش می‌رود؟
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ثبت ۱۶ هزار زلزله در سال گذشته
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • آمار مرگ و میر در سال گذشته
  • پساب شهری جایگزین آب مصرفی صنایع کرمانشاه شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!