Web Analytics Made Easy - Statcounter

شانزدهمین دوره پویش کتابخوانی روشنا با محوریت کتاب «امواج اراده‌ها»، نوشته راضیه عزیزی برگزار می‌شود. این کتاب نمایی است از قدرت خودباوری ایرانی‌ها. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، شانزدهمین دوره پویش مطالعاتی روشنا با محوریت کتاب "امواج اراده‌ها" آغاز شد. 

پویش مطالعاتی روشنا که تا کنون 15 دوره را طی هشت سال گذشته با عناوین مختلف برگزار کرده، شانزدهمین دوره خود را در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و در آستانه برگزاری انتخابات؛ با محوریت کتاب "امواج اراده‌ها" آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پویش که بر اساس نیاز‌های روز جامعه سعی در معرفی و ترویج کتب خوب و کاربردی داشته است، در این دوره با انتخاب کتاب "امواج اراده‌ها"، سعی در تقویت خوباوری در راستای شعار سال دارد. 

کتاب "امواج اراده‌ها" دست‌چینی از خاطرات مستند دستاوردها و پیشرفت‌های درخشان صنعتی و تولیدی ایران اسلامی است که به صورت داستان کوتاه درآمده و  توسط انتشارات راه یار منتشر شده است.  

گردآوری و تحقیق کتاب «امواج اراده‌ها» برعهده میلاد حبیبی و پژمان عرب و نگارش آن به همت راضیه عزیزی انجام شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند کتاب "امواج اراده‌ها" را از تمامی کتابفروشی‌های معتبر سراسر کشور یا با ارسال عدد 20 به 10003022 تهیه کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی پویش به نشانی Www.rushana.ir مراجعه کنند.

تمدید پانزدهمین دوره پویش روشنا تا پایان سال/ «پس از بیست سال» به چاپ دهم رسیدتوزیع 5 هزار نسخه از «پس از بیست سال» در پویش روشنا/ تقابل حق و باطل در یک رمانچهاردهمین پویش روشنا آغاز به کار کرد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتشارات راه یار کتاب انتشارات راه یار کتاب شانزدهمین دوره امواج اراده ها پویش روشنا دوره پویش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۱۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رخ‌نمایی مرال قرمز ایرانی در ارتفاعات جنگلی رودبار (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مشاهده گله گوزن قرمز در جنگل‌های هیرکانی لنگرود (فیلم) عملیات نجات دو بچه شیر کوهی از مخزن آب (فیلم) بازی‌ توله خرس با دوربین تله‌ای در ارتفاعات رامسر (فیلم)

دیگر خبرها

  • وزیر آموزش و پرورش: اگر کسی به ایران چپ نگاه کند، درون خانه‌اش تنبیه می‌شود
  • امروز کسی قدرت پاسخ به ایران را ندارد
  • رخ‌نمایی پلنگ ایرانی در زیستگاه‌های لرستان
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • رخ‌نمایی مرال قرمز ایرانی در ارتفاعات جنگلی رودبار (فیلم)
  • ببینید | رخ‌نمایی مرال قرمز ایرانی در ارتفاعات جنگلی رودبار
  • نمایی بسیار زیبا و جذاب از امواج دریا (فیلم)
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • بزرگ‌نمایی کانال‌های مجازی از تعداد مجروحان واژگونی مینی‌بوس
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله