Web Analytics Made Easy - Statcounter

هومن افاضلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در هفته بیست و دوم لیگ برتر که با تساوی یک بر یک به اتمام رسید اظهار داشت: کیفیت بازی از لحاظ انرژی بازیکنان، سازماندهی و برنامه‌های دو تیم  سپاهان و پرسپولیس برای لیگ ما در سطح بالایی قرار داشت و فوتبال خوبی شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طبق آنچه بازیکنان دو تیم در زمین  گذاشتند از نتیجه مساوی در پایان بازی راضی بودند. بدن بازیکنان پرسپولیس به دلیل فشردگی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در اواخر مسابقه تحلیل رفته بود و سپاهان از لحاظ سرحالی و انرژیک بودن بازیکنانش وضعیت بهتری داشت. البته این تیم هم به این دلیل که مدت‌ها بازی رسمی نکرده بود در شرایط ایده‌آل خود قرار نداشت و به همین دلیل در طول بازی نوساناتی داشت.

کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: هر دو تیم از کسب تساوی در پایان مسابقه راضی بودند. سپاهان بازی یک بر صفر عقب افتاده را بازگرداند و با امتیاز از زمین بیرون آمد. پرسپولیس هم با وجود زیر فشار بودن در لحظات پایانی و نزول کیفیت فنی خود دوست داشت این مسابقه هر چه سریع‌تر تمام شود.

افاضلی درباره اینکه پرسپولیس و سپاهان اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی لیگ برتر هستند گفت:‌ طبق آنچه در لیگ برتر می‌بینیم آنها مدعی اصلی قهرمانی هستند. البته استقلال در صورت پوشش دادن خلاء جدایی فراز کمالوند شاید بتواند به این دو تیم اضافه شود.

وی درباره حواشی قبل و پس از بازی سپاهان و پرسپولیس و تکرار اتفاقات سال‌های اخیر در بازی شب گذشته دو تیم توضیح داد:‌ یکی از عوامل این موضوع حساس بودن شرایط جدول است و این امر روی بازیکنان تأثیر می‌گذارد. هر چند این حواشی زیبا نیست اما جزو ورزش است. شعار دادن درباره اینکه نباید چنین مسائلی وجود داشته باشد یک بحث است و بحث دیگر آنچه است که در واقعیت می‌بینیم.

کارشناس فوتبال کشورمان تصریح کرد: سپاهان و پرسپولیس بازیکنان باتجربه کم ندارند اما نیاز است از لحاظ ذهنی آموزش‌های بهتر و بیشتری ببینند. اینکه فردی بتواند در شرایط سخت خود را مدیریت کند نشان‌دهنده توانمندی‌اش است در غیر این صورت در شرایط عادی همه می‌توانند خودشان را کنترل کنند.

افاضلی درباره اینکه معمولاً بازی سپاهان و پرسپولیس قبل از شروع مسابقه و با برخی تحرکات جنجالی می‌شود گفت:‌اصل داستان این است که در فوتبال ما آدم‌ها سر جای خود نیستند بلکه از حوزه‌های دیگری به فوتبال می‌آیند و مسائل آن حوزه‌ها را با خودشان وارد فوتبال می‌کنند. همین موضوع روی آدم‌های فوتبالی هم تأثیر می‌گذارد.

وی ادامه داد:‌  از زمانی که افراد خارج از فوتبال وارد این رشته شده و برای فوتبال تصمیم‌گیری کردند حاشیه‌های ورزش از متن آن بیشتر شده است. ورود افراد غیرفوتبالی به این حوزه سبب کمرنگ شدن مسائل اخلاقی در این رشته می‌شود.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره دلیل اقدامات هواداران قبل از شروع مسابقات سپاهان و پرسپولیس گفت: اکنون شرایط به شکلی است که  ابتدا تنش‌هایی از سوی برخی افراد درست می‌شود که حساسیت‌هایی را به دنبال دارد. این حساسیت در زمین به بازیکنان تسری یافته و هواداران را هم درگیر می‌کند.  

افاضلی افزود: برای کمرنگ شدن این موضوع باید اقدام‌هایی از سوی هر دو باشگاه و سازمان لیگ انجام شود تا دیگر شاهد چنین مسائلی در بازی بعدی سپاهان و پرسپولیس نباشیم. با عادی‌سازی وضعیت این تحرکات آرام آرام حل می‌شود. مسائلی که سبب به جنجال کشیده شدن بازی‌های سپاهان و پرسپولیس می‌شود یک شبه حل نخواهد شد زیرا یک شبه به وجود نیامده است.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سپاهان و پرسپولیس دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۱۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد

به گزارش صدای ایران از ایسنا، ۷ دیدار از رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور امروز (جمعه) برگزار شد تا تکلیف تیم‌های راه یافته به دور یک چهارم نهایی مشخص شود.


روز گذشته تقابل بین تیم‌های مس رفسنجان و پیکان در این مرحله انجام شده بود که تیم تحت هدایت محرم نویدکیا در ضربات پنالتی پیکان را شکست داد و به دور بعدی راه پیدا کرد.


در یکی از مهمترین بازی‌ها پرسپولیس در ضربات پنالتی مقابل آلومینیوم شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. همچنین در دیگر بازی حساس هم سپاهان در وقت‌های اضافه استقلال ملاثانی را از پیش رو برداشت تا راهی یک چهارم نهایی شود.


نتایج نهایی رقابت‌های امروز را در ادامه مشاهده می‌کنید:


مس کرمان یک (۳) - (۵) چادرملو اردکان یک (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)


گل‌ها: علی وزیری پناه در دقیقه ۸۱ برای مس - ابراهیم رضا زاده در دقیقه ۹۰ برای چادرملو


فجر سپاسی صفر - گل گهرسیرجان ۳ (نتیجه نهایی)


گل‌ها: سعید سحرخیزان در دقیقه ۲۷، روبرتو تورس در دقیقه

 ۷۸ و مسعود زائر کاظمینی دقیقه ۸۷ برای گل گهر


هوادار ۳ - مس سونگون یک (نتیجه نهایی)


گل‌ها: داریوش شجاعیان در دقیقه ۱۳، بابک مرادی دقیقه ۲۰ و محمد علی عبداللهی در دقیقه ۷۶ برای هوادار - صائب محبی (گل به خودی) در دقیقه ۳۰ برای مس سونگون


آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) پرسپولیس ۴ (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)


گل‌ها: استون اورونوف در دقیقه ۱۱، عیسی آل کثیر در دقیقه ۲۵، سینا اسدبیگی ۹۴ و عیسی آل کثیر در دقیقه ۱۰۶ برای پرسپولیس - مهدی لیموچی در دقیقه ۸۵، شروین بزرگ در دقیقه ۵+۹۰ و ۱۱۱ و علیرضا نقی زاده در دقیقه ۱۲۰ برای آلومینیوم


تراکتور یک (۳) - (۱) ذوب آهن یک (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)


گل‌ها: مهدی هاشمی نژاد در دقیقه ۴۶ برای تراکتور - محمد حسین اسلامی در دقیقه ۶۱ برای ذوب آهن


ملوان ۲ - سایپا یک (نتیجه نهایی)


گل‌ها: محمد عمری در دقیقه ۶۷ و حسین صادقی در دقیقه ۱۱۹ برای ملوان - محمد حسین خسروی در دقیقه ۶۹ برای سایپا


استقلال آبی پوش ملاثانی یک - سپاهان ۲ (نتیجه نهایی)


گل‌ها: کاوه رضایی در دقیقه ۴۰ و شهریار مغانلو در دقیقه ۱۱۷ برای سپاهان - میلاد پاک پرور در دقیقه ۲+۹۰ برای استقلال ملاثانی

دیگر خبرها

  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال