Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:41:06 GMT

کابوس دشمنان؛ برگزاری انتخاباتی امن و سالم است

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۱۹۰۰

کابوس دشمنان؛ برگزاری انتخاباتی امن و سالم است

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام والمسلمین"محمدجواد حاج علی اکبری" در همایش سراسری بصیرت دینی و انقلابی (ویدئو کنفرانسی) افزود: برگزاری همایش سراسری بصیرت دینی و انقلابی بیانگر دغدغه نیروی انتظامی در ایفای نقش درخشان خودبه منظور تامین امنیت انتخابات و سلامت آن است.

وی تاکید کرد: جان انقلاب اسلامی و هویت نظام به انتخابات گره خورده و کابوس دشمنان جمهوری اسلامی ایران، برگزاری انتخاباتی با سه ویژگی حضور حداکثری مردم (پرشور)، سالم و امن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به تنوع و گستردگی ماموریت های پلیس خاطر نشان کرد: پهنه ماموریت های نیروی انتظامی استثنایی، کم نظیر و کم بدیل است؛ ناجا از منظر گره خوردن به ساحت های مختلف زندگی مردم نقش فوق العاده ای دارد؛ این نقش از مرز تا شهر از فضای مجازی تا حقیقی، آسیب های اجتماعی و ... تداوم و ارتباط دارد.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور یادآور شد: نیروی انتظامی مشمول وجود انسان های جهادی است و این نیرو رسالت عظیمی در کشور بر عهده دارد.

وی با اشاره به نقش نیروی انتظامی در برگزاری انتخابات پیش رو تاکید کرد: نیروی انتظامی در تامین امنیت عمومی و سلامت انتخابات رسالت ویژه ای دارد و خوشبختانه در این امر متخصص و پرتجربه است.

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به اقدامات پیچیده دشمنان به منظور ضربه به نظام و کشور تاکید کرد: این توطئه های پیچیده، نیازمند سناریوهای ترکیبی در محور امنیت و تامین آن است.

وی حضور و شرکت در انتخابات را مصداق بارز "عمل صالح" در مقابله با دشمنان دانست و تصریح کرد: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران از مصادیق بارز " امر جامع" است و "ساده انگاری" و " عادی انگاری" این مسئله خطر آفرین می باشد، یعنی حضور حداکثری در انتخابات و نمایش پرشور از مشارکت مردم یک تکلیف است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری ادامه داد: حضور مردم در انتخابات و تعیین سرنوشت کشور، نعمتی بزرگ و از دستاوردها و خون آوردهای این نظام اسلامی است و در این میان عملیات شیرین سازی کام مردم، تزریق احساس امید در چنین شرایطی همواره باید در دستور کار نیروی بزرگ انتظامی باشد و خوشبختانه این مهم در ناجا دیده می شود.

خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه نیروی انتظامی را آماده و سرحال برای ماموریت بزرگ انتخابات می بینم، تاکید کرد: ان شاء الله با مشارکت حداکثری مردم و انتخاب فردی اصلح و شایسته، شاهد فعالیت دولتی حزب اللهی، آماده خدمت و بی تکلف باشیم و حاصل انتخابات سالم و امن باعث روشنی چشم دوستداران نظام و انقلاب و کوری چشم دشمنان باشد.

وی در پایان پیشنهاد برگزاری نشست تعاملی نیروی انتظامی و ائمه جمعه سراسر کشور را به منظور تقویت تعاملات فی ما بین مطرح کرد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ محمدجواد حاج علی اکبری فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ محمدجواد حاج علی اکبری فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتخابات ۱۴۰۰ محمدجواد حاج علی اکبری فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه اخبار کنکور نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۱۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛خطیب  نمازجمعه  خرم‌آباد گفت:رژیم  غاصب  صهیونیستی عامل استعمار است  و با فروپاشی  آن  نظم  نوینی  در جهان  شکل  می گیرد. 

 حجت  الاسلام والمسلمین  شاهرخی  در خطبه های  نماز جمعه  در مصلی  الغدیر  خرم اباد با تأکید  بر اینکه  رژيم  اشغالگر قدس  با  کشتار وحشیانه  مردم  مظلوم  غزه ، حقوق  بشر و انسانیت  را زیر پا گذاشته  است، گفت: با خیزش  مردم آزادی خواه جهان و هدایت  حکیمانه رهبر معظم انقلاب  اسلامی این  دژ سست استعمار در حال فروپاشی  است ونظم   نوینی  در جهان  شکل  می  گیرد.

نماینده  ولی فقیه درلرستان با اشاره به برگزاری مرحله دوم  انتخابات  مجلس  شورای  اسلامی در ۲۱ اردیبهشت جاری  در حوزه انتخابیه  خرم آباد و چگنی  به صورت الکترونیک گفت: دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات به  عنوان  امانتدار، باید  از آرای  مردم  صیانت  کنند و با متخلفان نیز به شدت بر خورد شود.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی افزود: وظیفه منسوبان به ولی  فقیه در امر برگزاری انتخابات، فقط  گفتمان سازی برای  تبیین  چهار شاخصه  مورد تأکید رهبری  یعنی   رقابت،مشارکت، سلامت و امنیت انتخابات  است.

امام جمعه خرم آبد با گرامیداشت سالروزشهادت  فیلسوف  متفکر استاد مرتضی  مطهری  و روز معلم، گفت: دستیابی به  قله  های دانش و پیشرفت و توسعه کشور در گرو تلاش و روشنگری معلمان و تربیت  نیروی  ا نسانی  خردمند، توانا ،شجاع و با بصیرت  است. 

نماینده  ولی فقیه  در لرستان  با اشاره به  روز جهانی  کار و کارگر گفت:تولید ثروت و توسعه  کشور باید از مسیر کار و تلاش صورت بگیرد و ویژه ‌خواری، رانت ‌خواری و ارتباطات  ناسالم  اقتصادی باید از جامعه  برچیده شود.

حجت  الاسلام والمسلمین شاهرخی همچنین بر توجه به  معشیت  و ارتقاء زندگی  کارگران ، پرداخت به موقع  حقوق  این  قشر و دقت  در واگذاری  شر کت هاو بنگاههای  اقتصادی  برای  جلو گیری  از تضییع  حقوق  کار گران  را خواستار شد. 

  لزوم همکاری و همراهی با استاندار جدید لرستان  برای سرعت  بخشیدن به  روندتوسعه لرستان، بزرگداشت نهم اردیبهشت  ماه روزملی  شوراهای  اسلامی به عنوان نماد اراده ی  مردم  درحاکمیت  و لزوم  توجه  به  تسهیل  در عبور و مرور وزیباسازی  مبلمان   شهری  و همچنین بزرگداشت  روز ورزش پهلوانی  و زورخانه ای  وتوجه  به  ویژگی  جوانمردی و اخلاق  مداری  در جامعه  از دیگر محورهای سخنان  خطیب نماز جمعه خرم  اباد بود.

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • امام جمعه قم: از نیروی انتظامی و کسانی که زخم زبان‌ها را به جان خریدند تشکر می‌کنیم
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • علم الهدی : در بحث حجاب ، نمی شود مردم تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور