Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،فرهنگ فرخی‌نژاد معاون درمان شبکه بهداشت و درمان خرمشهرگفت: مادر باردار  ۳۶ساله دارای فیبروم به بخش زایشگاه بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) خرمشهر مراجعه کرد که با تلاش تیم جراحی بیمارستان از مرگ نجات یافت.

او افزود: این مادر که در هفته‌های آخر بارداری به سر می‌برد و فرزند اول خود را باردار بود، پس از انجام معاینات اولیه پزشک متخصص زنان با توجه به شرایط بیمار، دستور انتقال وی به اتاق عمل و سزارین داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان شبکه بهداشت و درمان خرمشهر ادامه داد: عمل بیماران دارای فیبروم رحم (غده) به علت احتمال خونریزی زیاد از عمل‌های خطرناک و حساس است و نیاز به تجربه و مهارت بسیار دارد.

فرخی‌نژاد گفت: همانطور که انتظار می‌رفت مادر بعد از زایمان فرزند دچار خونریزی شدید از ناحیه فیبروم شد که با اقدام سریع و موثر پزشک معالج ضمن خارج‌سازی فیبروم، خونریزی بیمار نیز کنترل شد و جان مادر از یک خطر حتمی نجات یافت.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مادر باردار نجات جان مادر باردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۲۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد

به گزارش قدس خراسان،متخصص جراحی مغز و اعصاب در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور گفت: آقایی ۴۱ ساله با شکایت افت هوشیاری به اورژانس مرکز مراجعه کرد و پس از معاینه اولیه و با توجه به شرح حال اخذ شده و اقدامات تشخیصی صورت گرفته، تشخیص خونریزی مغزی به دنبال آنوریسم مغزی داده شد که بلافاصله بیمار تحت عمل جراحی قرار گرفت.
دکتر معراج فروغی اصل با اشاره به اینکه این نوع بیماران در گذشته برای معالجه به مشهد اعزام می‌شدند، افزود: انجام عمل جراحی درمان خونریزی جزء عمل‌های پرخطر بوده و آمار مرگ و میر آن بسیار بالاست، اما این عمل جراحی در بیمارستان حکیم به طور موفقیت‌آمیز انجام و بیمار با وضعیت عمومی مناسب و بهبودی نسبی از بیمارستان مرخص شد.
وی تصریح کرد: به همت مسئولین بیمارستان امکانات و تجهیزات لازم برای انجام عمل‌های مشابه و مراقبت‌های ویژه از این بیماران در این مرکز مهیا شده است و همشهریان و بیماران نیازمند دیگر نیازی به مراجعه به مشهد و سایر استان‌ها ندارند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • مراجعه گربه‌ باردار به یک مرکز بهداشت برای زایمان (فیلم)
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب