Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@17:44:08 GMT

واکنش کومان به اعتراضات گسترده رئال از داوری ها

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۲۲۱۰

واکنش کومان به اعتراضات گسترده رئال از داوری ها

رونالد کومان سرمربی بارسا در مورد حواشی دیشب داوری بازی رئال مادرید و سویا صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا شب دیداری بسیار حساس برابر لوانته پیش رو دارد و در صورت پیروزی موقتا صدرنشین خواهد شد. تساوی شب گذشته رئال برابر سویا امیدهای بارسلونا برای قهرمانی را همچنان زنده نگاه داشت. تنها سه بازی تا پایان فصل مانده و بارسا دو امتیاز کمتر از اتلتیکوی صدرنشین دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی فردا رونالد کومان سرمربی بارسا پس از دو جلسه محرومیت، به نیمکت باز می گردد.

 

 

 

 

مرد هلندی در نشست خبری بازی گفت:« لالیگا بسیار برابر پیش می رود و این اواخر مشکلات زیادی برای کسب نتیجه خوب داشته ایم. هم خستگی بازیکنان به دلیل فشردگی بازی ها تاثیرگذار بوده و هم فشاری که برای کسب پیروزی وجود دارد، روی ذهنیت بازیکنان اثر منفی گذاشته است. البته نباید از قدرت حریفان هم گذشت. سه بازی باقی مانده و باید همه را پیروز شویم تا شانس داشته باشیم.»

 

قهرمانی:« لالیگا را از دست نداده ایم. رئال دیشب مساوی کرد و با این تیم امتیاز برابری داریم. به جای فکر کردن به اتلتیکو و رئال باید روی بازی های خودمان تمرکز کنیم و پیروز شویم. سپس خواهیم دید کجای جدول قرار می گیریم.»

 

 

 

 

توقف خانگی برابر اتلتیکو:« بازی دو فاز متفاوت داشت. خوب شروع نکردیم و در پرس اتلتیکو مشکلاتی داشتیم. آنها نیمه اول شانس های خوبی داشتند ولی ما در نیمه دوم بهتر شدیم. در نهایت بازی برابری بود و نباید فراموش کرد که اتلتیکو تیم باتجربه ای است ولی ما دو هافبک 18 ساله در میانه زمین (پدری و ایلایش موریبا) و یک مدافع 20 ساله در عقب زمین داشتیم(مینگسا).

اینطور نباید باشد که پس از هر برد، من بهترین مربی دنیا باشم و با یک باخت تبدیل به بدترین شوم. نباید فقط از روی نتایج تجزیه و تحلیل کرد. ما هنوز شانس قهرمانی داریم و برایش می جنگیم؛ در عین حال که اولین منتقد خودمان نیز هستیم. فردا یک بازی داریم و داستانش متفاوت خواهد بود. باید شخصیت مان را نشان دهیم.»

 

حواشی دیشب داوری و وی ای آر دیدار رئال و سویا و اعتراضات به اعلام پنالتی علیه رئال به دلیل برخورد توپ به دست ادر ملیتائو:« اگر کسی باشد که دیگر نباید در مورد داوری ها حرف بزند، این من هستم چرا که تازه دو جلسه محرومیتم تمام شده اما من چیزی که فکر می کنم درست است را می گویم، هرچند که نظر من چیزی را تغییر نخواهد داد.

 

 

 

 

اگر رئال فکر می کند از این ناحیه ضربه خورده این مشکل خودشان است ولی چیزی که مسلم است،  ما الان در مقطعی هستیم که واقعا نمی دانیم کدام برخورد توپ به دست پنالتی است و کدام پنالتی نیست. خود داوران، بازیکنان و مربیان هم در این مورد تردید دارند و البته فقط مربوط به اسپانیا نیست.»

 

آینده:« از همان روزی که خوان لاپورتا به عنوان رئیس بارسا انتخاب شد،  از من حمایت کرده و من دلیلی برای نگرانی ندارم. دو ساله بسته ام و خودم را برای فصل بعد نیز سرمربی بارسا می دانم. البته که در پایان فصل با رئیس صحبت خواهیم کرد. مهمتر از هر چیزی اما سه بازی بعدی است و نه آینده من.»

 

 

لاپورتا رونالد کومان (سرمربی) اتلتیکو مادرید زیدان (سرمربی) رئال مادرید بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لاپورتا رونالد کومان سرمربی اتلتیکو مادرید زیدان سرمربی رئال مادرید بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۲۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند

صفحات اول روزنامه های ورزشی امروز اروپا را هرروز در طرفداری بخوانید

طرفداری | فرا رسیدن بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید و هت‌تریک روبرت لواندوفسکی تیترهای کیوسک امروز (سه‌شنبه 30 آوریل 2024) بودند.

میلان ترمز گرفت؛ اعتراض هواداران مانع معامله لوپتگی
گاسپ شماره 10؛ سرمربی آتالانتا دهمین فصلش را در 2025 شروع می‌کند اسپالتی: باجو و توتی را به اردوی تیم ملی دعوت می‌کنم
یک ماه مانده تا یورو، ملاقات سورپرایزکننده با سرمربی تیم ملی
رم، یک نه دیگر یووه، سامارژیچ دوباره به گزینه‌ها برگشت
شرایط اودینزه، باعث شده جونتولی وضعیت هافبک صرب را بررسی کند رئال مادرید جهنم است ال‌کلاسیکوی اروپا
لواندوفسکی تعیین‌کننده یک بازی جنجالی ال‌کلاسیکوی اروپا در مونیخ
لوانسه‌فسکی لواندوفسکی منجی برنامه پاکسازی منچستریونایتد
باشگاه به پیشنهادها برای همه بازیکنان گوش می‌کند

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • آیپک؛ اتاق فرمان سرکوب بیداری دانشجویی
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • اعتراضات گسترده در تفلیس/ گرجستان به سمت بحران پیش می‌رود؟
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس
  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!