Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@08:05:28 GMT

ادامه کشمکش‌ها بر سر «مست عشق» و شبکه icc

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۲۲۵۸

ادامه کشمکش‌ها بر سر «مست عشق» و شبکه icc

پس از کشمکش‌های اخیر حسن فتحی و مهران برومند با تهیه‌کنندگان ترک سریال «مست عشق» ساعاتی پیش رسانه مجازی ستلایت لست نیوز با انتشار متنی مدعی شد که به طور اختصاصی با تهیه‌کنندگان ترک سریال «مست عشق» گفت‌وگویی داشته و آن‌ها در این گفتگو به ضرس قاطع بیان کرده‌اند که به هیچ عنوان این سریال به شبکه‌ای فروخته نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشمکش‌ها بر سر «مست عشق»

به گزارش ایلنا، همچنین در متن ستلایت لست نیوز آمده است: «تهیه‌کنندگان این سریال به هیچ وجه حاضر نیستند این محتوای جنجالی از شبکه‌ای مثل ICC پخش شود و در رابطه با اعلام ICC مربوط به پخش انحصاری این سریال، بسیار عصبانی بودند.

تهیه کنندگان این سریال، به زودی در بیانیه‌ای بدون این که نامی از شبکه ICC بیاورند، این خبر را تکذیب خواهند نمود.

به نظر می‌رسد ICC برای جذب مخاطب بیشتر، به یک شیطنت رسانه‌ای دست زده و از تیزر‌های موجود این سریال که توسط FOX در یوتیوب منتشر شده است، سوء استفاده کرده است.».

اما پس از آن شبکه ICC با انتشار بخش کوتاهی از سریال «مست عشق» در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«درود و عرض ادب. از اینکه گروهی از دوستان پخش سریال فوق را ساخته‌ی شیطنت رسانه‌ای این شبکه می‌دانند، درصدد پخش گوشه‌ای از این ساخته شدیم تا رسالت خود را اعلام نموده و بر این نکته اشاره کنیم که این شبکه در هیچ برهه از زمان و از آغاز فعالیت خود دست به چنین شیطنت‌ها نزده و درصدد آزار و تکدر خاطر مخاطبان خویش نمی‌باشد.

اسناد مربوط به انعقاد قرارداد پخش، مابین شبکه ICC و تهیه‌کننده ترک در دست طرفین موجود و محفوظ است. قابل ذکر است تفکر و هدف ما ارج نهادن به شخصیت والای مولانا و شمس تبریزی بوده و پخش این سریال احترام و خضوع در برابر دو مقام فاخر ایران و طرفدارانشان است و بس.

با احترام شبکه سینمایی ایرانیان ICC»

حال باید منتظر ماند و دید طی روز‌های آتی ادعای چه کسی درست است و به حقیقت می‌پیوندد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: مست عشق حسن فتحی تهیه کنندگان مست عشق شبکه ICC

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۲۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد

سریال «هیس، هیچی نیس!» در حالی به آنتن شبکه دو رسیده که قرار است سه روز آخر هفته از شبکه امید هم پخش شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، چند روز گذشته اعلام شد که سریالِ فانتزی جدید تلویزیون قرار است از شبکه دو پخش شود. حالا در خبر دیگری عوامل سریال اعلام کرده‌اند سه روز آخر هفته این سریال به آنتن شبکه امید هم خواهد رسید.

ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!» اولین مجموعه تاریخی طنز نوجوان، همزمان با پخش این مجموعه در ساعت 21 از شبکه امید، رونمایی و منتشر شد.

ترانه این اثر را مهناز رودساز سروده و مجید امیری بازیگر این مجموعه که صداپیشگی شخصیت روباه را هم بر عهده دارد خواننده آن است. معین ادیم نیز آهنگسازی آن را بر عهده دارد. 

تیزر جدید این سریال با معرفی موسیقی تیتراژ توسط علی نوروزیان ساخته شده است.

.

این مجموعه چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه حوالی ساعت 21 از شبکه امید پخش می‌شود و تکرار آن روز بعد ساعت 9 صبح و 14:30 بعد از ظهر روی آنتن می‌رود. همچنین این سریال شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت 18 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل و آقای قاضی تا هشت‌پا و رویان

در این مجموعه حمیدرضا عطارد تهیه کننده، زینب یزدانی سرپرست پژوهشگران، مجید بخششیان سرپرست نویسندگان و مهناز رودساز نویسنده فیلمنامه است.

این مجموعه نخستین محصول مرکز تولیدات نوجوان سوره است که توسط سازمان سینمایی سوره برای مخاطب نوجوان تولید شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادامه حواشی جنجالی یک پلتفرم/ «محفل» در صدر دیگر نظرسنجی‌ها
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر
  • سریال «مامان اشتباه می‌کند» از قاب شبکه تهران
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند
  • بدهی وزارت نیرو به تولید کنندگان برق ۱۰۰ همت است
  • جایزه خودرو برای صرفه‌جویی کنندگان در مصرف برق خانگی