Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@03:32:24 GMT

زورگیران محله نازی‌آباد دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۲۳۶۰

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ زن و ۲ مرد زورگیر که با همکاری یکدیگر یک دستگاه خودرو را سرقت کرده بودند، خبر داد. ناطقان: سرهنگ "جلیل موقوفه‌ای "رئیس پلیس پیشگیری تهران بیان داشت: درپی وقوع زورگیری و سرقت یک دستگاه خودرو پژو پارس در خیابان نازی آباد توسط ۲ زن و ۲ مرد، بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با سرقت کلانتری ۱۳۰ نازی آباد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که زورگیران در سطح شهر پرسه زنی کرده و سوژه‌های خود را از بین شهروندای که به صورت انفرادی در محل‌های خلوت تردد می‌کردند انتخاب و در یک فرصت مناسب با طعمه کردن ۲ زن راه مال باخته را سد و سپس با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت اموال او می‌کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران اظهار داشت: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی در نهایت موفق به شناسایی هر ۴ زورگیر شده و پس از ردزنی آن‌ها در منطقه نازی آباد تهران، در یک عملیات نامبردگان را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ موقوفه‌ای ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی متهمان با مشاهده مستندات پلیس لب به اعتراف گشوده و به سرقت پژو پارس با شیوه زورگیری اعتراف کردند و با تلاش بی وقفه ماموران کلانتری ۲ قبضه سلاح سرد و خودرو مسروقه کشف شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان برای سیر مراحل قضائی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند. منبع: خبر انلاین برچسب ها: زورگیران ، محله نازی اباد ، دستگیر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: زورگیران محله نازی اباد دستگیر نازی آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۲۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان زورگیر باهوشیاری پلیس +فیلم

سرکلانتریکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقین زور گیرشمیرانات درحین سرقت وکشف سه دستگاه گوشی ایفون سرقتی خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی افزایش سرقت به صورت زورگیری وموبایل قاپی در محدوده فرشته الهیه با آموزش واحدهای گشتی سارقین درحین سرقت وتعقیب و گریز با هوشیاری واحد گشتی باشلیک به لاستیک موتور دستگیر شده وبه کلانتری ۱۰۱ تجریش انتقال شدند.

وی با اشاره به اینکه ماموران گشت زنی های محسوس و نامحسوس در این محدوده فعال شد افزود: روز دهم اردیبهشت در گشت زنی های هدفمند ماموران به موتورسیکلت لاکی اقدام به موبایل قاپی در مقابل مامورین می‌کنند ومتواری می‌شوند که پس از تعقیب گریز لاستیک موتور را مورد اصابت گلوله قرارداده وموفق به دستگیر کردن سارقین شدند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهمین ۳ عدد گوشی آیفون ویک عدد قمه وسلاح غیر متعارف کشف گردید متهمین در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت اشیاء قیمتی خصوصاً تلفن همراه اعتراف کرد.

سرهنگ ضرونی در پایان به اعتراف متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه و شناسایی مال باختگان اشاره کرد و افزود: پرونده تا کنون دارای ۴شاکی بوده و تحقیقات بیشتر جهت کشف جرائم احتمالی متهمین ادامه دارد. ومتهمین تحویل پایگاه یکم اگاهی شدند.

دیگر خبرها

  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو
  • کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی
  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • گزارشی از چند روز مراجعه به پلیس امنیت؛ توقیف‌های پولساز
  • تیراندازی در الهیه تهران | تعقیب و گریز پلیس با ۲ قمه‌ به‌ دست
  • دستگیری سارقان زورگیر باهوشیاری پلیس +فیلم
  • توصیه پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت احشام
  • دستگیری زورگیر موتورسوار با شلیک تیر + فیلم