Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@09:38:17 GMT

دستور طهرانچی برای رفع مسائل دفاع و پیش دفاع دانشجویان دکتری

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۲۳۶۲

دستور طهرانچی برای رفع مسائل دفاع و پیش دفاع دانشجویان دکتری

محمد علی‌اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری جلسه نمایندگان دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: در ادامه جلسات دکتر طهرانچی با دانشجویان دکتری به منظور بررسی و رفع مسائل و مشکلات مربوط به دفاع و پیش‌دفاع این دانشجویان، اوایل اردیبهشت ماه جلسه‌ای سه ساعته با حضور نمایندگان دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی در دفتر رئیس دانشگاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دکتر طهرانچی پس از استماع نظرات، پیشنهادات و انتقادات مطرح شده توسط دانشجویان و جمع‌بندی آنها، ماموریت بررسی و رفع مشکلات موجود را ابلاغ کرد و بلافاصله پس از این نشست، موضوعات مطرح شده مورد پیگیری قرار گرفت.

علی‌اکبری ادامه داد: با تعامل به‌وجود آمده بین دبیرخانه پایش و نمایندگان دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی، برخی از موضوعات مطرح شده که مربوط به حوزه پژوهشی معاونت‌های موضوعی بود، در جلسه‌ای که با مدیران پژوهشی معاونت‌های «علوم انسانی و هنر» و «علوم، مهندسی و کشاورزی» داشتیم بررسی و اقدامات لازم برای رفع مشکلات انجام شد.

مجری طرح پایش دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: علاوه بر جلسه با مدیران پژوهشی، طی گزارشی وضعیت نابسامان در برخی از مجلات علمی و پژوهشی برای تعجیل در چاپ و اخذ مبالغ بی‌ضابطه، به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ارائه شد که دکتر طهرانچی شخصاً برای برطرف کردن مشکلات حادث شده به دلیل عدم ظرفیت چاپ به هنگام در مجلات و طولانی شدن فرایند دفاع دانشجویان در حال رایزنی با وزارت علوم است.

مشاور رئیس دانشگاه و مجری طرح پایش دانشگاه آزاد اسلامی ابراز امیدواری کرد که با پیگیری‌های انجام شده، در آینده نزدیک خبرهای خوبی برای دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه دفاع و پیش‌دفاع اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 5208903 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی محمدعلی اکبری دانشجویان محمد مهدی طهرانچی وزارت علوم تحقیقات و فناوری مقاله علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان پروژه عمرانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشگاه تهران جذب هیات علمی آزمون کارشناسی ارشد روز قدس آزمون جامع دکتری سازمان سنجش دانشگاه امیرکبیر سازمان امور دانشجویان دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی رئیس دانشگاه دکتر طهرانچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۲۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳

کارنامه اولیه آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ به همراه دفترچه راهنمای انتخاب رشته در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ و اصلاحات سری اول دفترچه راهنما در ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، اصلاحات سری دوم دفترچه راهنما در ۵ اردیبهشت منتشر شده‌اند.

به گزارش مهر، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته که تاکنون برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند تا پایان امروز شنبه به ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته و یا ویرایش فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی نیز در صورت تمایل به انتخاب رشته باید به سایت دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند. فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی جداگانه باید تکمیل شود.

از تعداد ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده‌اند.

اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و … در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی