Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم سخنگوی کمیته انتخابات شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم در بیان دلیل کمبود حضور زنان در این لیست، عنوان کرد: توانمندی و تخصص در حوزه مدیریت شهری، شاخصه لازم افراد برای ورود به لیست اصول گرایان در انتخابات شورای شهر است و این امر دلیل کمبود حضور زنان در این لیست است.

پس از آنکه در روزهای گذشته گروه های جدیدی از جریان اصولگرایی با اعلام موجودیت رسمی در قم و با عنوان جوان گرایی در جریان اصولگرایی معرفی شدند، امروز نیز شورای هماهنگی اصولگرایان قم نیز نشست خبری برگزار کرد و به تشریح دلایل حضور افراد در این لیست پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حواشی این لیست که دیروز به شکل غیر رسمی در شبکه های مجازی قم منتشر شد از این جهت بود که جریانات جوان و دانشگاهی و حوزوی با اعتراضات وسیع به این لیست، لیست و نوع انتخاب های شورا را فاقد روحیه جوانگرایی و تخصص محوری معرفی می کردند و از این حیث گروه های جدیدی از طیف اصولگرا در قم خواستار تضعیف لیست واحد هرساله شدند و از همین روی لیست های جدیدی در دست تهیه دارند.

در همین راستا امروز ولی الله بیاتی در نشست خبری سخنگوی کمیته انتخابات عنوان کرد: شورای اصولگرایان استان قم با 27 عضو حقیقی و حقوقی به فعالیت های سیاسی می پردازد.
وی با بیان اینکه تا کنون مردم استان قم استقبال خوبی از حضور اصول گرایان در انتخابات شورای شهر داشته اند، تصریح کرد: علما و بزرگان استان نیز نسبت به حضور این شورا در انتخابات شورای شهر نظر مثبتی دارند.
بیاتی در ادامه بیان کرد: در شورای پنجم تمام کاندیداهای شورای هماهنگی اصولگرایان قم تایید صلاحیت شدند و همواره رضایت مندی مردم را به همراه دارند.
وی با بیان اینکه اعضاء لیست کاندیداهای اصول گرا انتخابات شورای شهر توسط 7نفر از اعضا شورای هماهنگی اصولگرایان انتخاب شدند، اظهار کرد: بعد از بررسی رزومه 103 نفر از متقاضیان و انجام 49 مصاحبه حضوری تا تاریخ 25 فروردین ماه، در نهایت 13نفر واجد صلاحیت به عنوان اعضاء لیست شورای هماهنگی اصولگرایان انتخاب شدند.
سخنگوی کمیته انتخابات شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم با اشاره به اینکه مقبولیت بین مردم، دارا بودن تخصص های لازم در حوزه مدیریت شهری ، پاک دستی، دارا بودن سابقه مدیریتی، دارا بودن روحیه جهادی، جوان گرایی، عضویت در بنیاد علمی نخبگان از شاخص های انتخاب افراد برای عضویت در لیست کاندیداهای اصول گرا انتخابات شورای شهر بود.
بیاتی همچنین بیان کرد: تصمیم برآن شد تا 5 نفر از اعضا شورای شهر فعلی به جهت انتقال تجربیات خود در شورا به فعالبت خود ادامه دهند و 8 نفر از آنها از لیست کنار روند.
وی ضمن تاکید بر اینکه افراد لیست به هیچ عنوان از قبل تعیین شده نبودند، خاطر نشان کرد: افراد راه یافته به لیست توسط کمیته انتخابات شورای هماهنگی اصولگرایان با در نظر گرفتن شاخص های لازم و شایستگی افراد، انتخاب شده اند.
رئیس شورا اصول گرایان استان در بیان دلیل کمبود حضور زنان در این لیست، عنوان کرد: توانمندی و تخصص در حوزه مدیریت شهری، شاخصه لازم افراد برای ورود به لیست اصول گرایان در انتخابات شورای شهر است و این امر دلیل کمبود حضور زنان در این لیست است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات اصلاح طلب و اصولگرایی شورای هماهنگی اصولگرایان انتخابات شورای شهر کمیته انتخابات گرایان استان اصول گرایان استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۲۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای تامین مجوز حضور زنان را صادر نکرد؛ ترکش‌های حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان؟

شورای تامین استان مازندران مجوز حضور زنان در بازی نساجی برابر پرسپولیس را صادر نکرد.

طرفداری | بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود.

پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار حواشی زیادی داشت. زنان پرسپولیسی در دقایقی از این دیدار با هواداران سپاهان درگیر شدند و شاهد صحنه‌های زیبایی در ورزشگاه آزادی نبودیم.

برخی تصور می‌کنند این حواشی مقدمه کم‌رنگ شدن حضور زنان در استادیوم باشد و مشخص نیست در روزهای آینده چه اتفاقاتی ممکن است رخ دهد. شورای تامین استان مازندران در اقدامی جالب، مجوز حضور زنان در بازی نساجی برابر پرسپولیس را صادر نکرد تا بسیاری این عقیده را داشته باشند که این اولین ترکش حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان است.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند
  • رونمایی از لیست‌های انتخابات؛ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • رونمایی از لیست‌های انتخاباتی/ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • شورای تامین مجوز حضور زنان را صادر نکرد؛ ترکش‌های حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان؟
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور+ اسامی و حوزه‌های انتخابیه
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران
  • لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • افزایش گرایش مردم به لیست‌ها در دور دوم انتخابات مجلس