Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین مرحله کمک مومنانه، همت پهلوانانه جامعه جودو کشور امروز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه در آستانه عید سعید فطر در ورزشگاه شهید شیرودی و در سالن شهید افراسیابی برگزار شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون جودو، دومین مرحله کمک مومنانه، همت پهلوانانه جامعه جودو کشور امروز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه در آستانه عید سعید فطر در ورزشگاه شهید شیرودی و در سالن شهید افراسیابی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم آرش میراسماعیلی و صدیقه کعبی زاده رییس و دبیر فدراسیون جودو، دکتر عبدالحمید احمدی معاونت محترم فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، پریچهره مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، سردار میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور، سردار باران چشمه سرپرست فدراسیون پهلوانی، سید شروین اسبقیان رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین، سردار آذرنوش رییس سابق سازمان بسیح ورزشکاران، ستوطی مدیر کل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، جلیلوند عضو هیات رئیسه فدراسیون جودو، محمد بلوطی دستیارویژه رییس فدراسیون و رییس هیات جودو استان تهران و تعدادی از اعضا خانواده جودو در مراسم امروز حضور داشتند.

در پایان این مراسم بسته‌های کمک مومنانه خانواده بزرگ جودو به خانواده‌های نیازمند شناسایی شده در چند منطقه از شهر تهران ارسال شد.

ابتدا آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو در صحبت‌های خود، اظهار داشت: ابتدا از حضور همه عزیزان تقدیر و تشکر میکنم. این دومین مرحله کمک مومنانه، همت پهلوانانه جامعه جودو کشور است که انجام شد و خوشحالیم که توانستیم در این پویش مومنانه سهیم باشیم.

وی در مورد رای ناعادلانه کمیته انضباطی فدراسیون جهانی جودو، گفت: فدراسیون جودو با حمایت مسئولان وزارت ورزش و شخص وزیر ورزش و جوانان در حال تنظیم لایحه برای دفاع از حقانیت جودوی ایران است. به زودی اعتراض رسمی خودمان را در رابطه با این رای به دادگاه حکمیت ورزش ارائه خواهیم کرد.

در ادامه این مراسم میراسماعیلی با ارائه درخواست تحویل مجدد سالن شهید افراسیابی به خانواده جودو، گفت: از مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران میخواهم که با توجه به واگذاری مجموعه ورزشی شهید شیرودی به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، سالن شهید افراسیابی را که ۱۵ سال در اختیار فدراسیون جودو قرار داشت را مجددا در اختیار فدراسیون جودو قرار دهند تا بتوانیم برنامه‌های آموزش و استعدادیابی قهرمانان این رشته را به صورت منظم در این سالن انجام دهیم. ضمن اینکه از مسولان ورزش کشور درخواست حمایت جدی تری برای انجام برنامه‌های ملی فدراسیون را داریم.

در ادامه این مراسم، عبدالحمید احمدی معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: پیشاپیش عید سعید فطر را به جامعه بزرگ جودو و مردم ایران تبریک می‌گویم. ازریاست فدراسیون جودو و همکاران وی در فدراسیون برای برگزاری این مراسم تشکر میکنم. علی رغم تعطیلی فعالیت‌های ورزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا در دنیا و تحت تاثیر قرار گرفتن برنامه‌های ورزشی در این خصوص، فعالیت‌های فرهنگی در خصوص کمک به هموطنان آسیب دیده در بلایای طبیعی و شیوع ویروس کرونا و منابع مشابه از سوی جامعه ورزش با شدت ادامه پیدا کرده و یک رقابت فرهنگی ایجاد شده است. این موضوع باعث دلگرمی مردم شده است که جامعه ورزش همیشه در کمک به هموطنان پیشرو بوده ا

وی در ادامه افزود:مجموعه وزارت ورزش و جوانان باحمایت قاطع از فدراسیون جودو تلاش میکند که حقانیت بیش از ۱۰۰ هزار جودوکار اثبات شود تا جودوی ایران به عرصه‌های بین المللی بازگردد.

در پایان مراسم کمک مومنانه و همت پهلوانانه فدراسیون جودو سردار میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور ضمن تقدیر از اقدامات فدراسیون جودو، بر مواضع حمایت سازمان بسیج ورزشکاران کشور از تصمیمات ریاست فدراسیون جودو و حمایت قاطع از تلاش فدراسیون برای پیگیری موضع حقانیت جودوی ایران تاکید کرد.

وی همچنین بر فعالیت انجام شده پویش مومنانه در فدراسیون‌های مختلف پرداختند و از جامعه جودو برای مشارکت فعال در این پویش تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: جودو گرند اسلم تاشکند؛ درخشان نماینده فدراسیون جهانی در مسابقات

انتهای پیام/

برچسب ها: جودو فدراسیون جودو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جودو جودو فدراسیون جودو سالن شهید افراسیابی وزارت ورزش و جوانان فدراسیون جودو همت پهلوانانه استان تهران کمک مومنانه جامعه جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۲۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال

محمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در گفت و گوی تلفنی با برنامه تهران ۲۰ در خصوص تغییر نام باشگاه استقلال گفت: این مواردی است که باید رسماً به ما اعلام شود تا ما آن را بررسی کنیم. نمی‌شود که یک نفر شایعه‌ای را مطرح کند که نام باشگاه را تغییر دهند و سپس همه به این مسئله بپردازند. چنین چیزی نیست.

او ادامه داد: تاکنون از طرف صاحبان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، یعنی کنسرسیوم‌های صنایع پتروشیمی و بانک‌ها، چیزی (در خصوص تغییر نام باشگاه‌ها) به صورت رسمی به وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده است. این شرکت‌ها مختار هستند که هیئت مدیره خود را انتخاب کرده و آنها نیز مدیر عامل را تعیین کنند و در این میان هیچ دخالتی از سوی وزارت ورزش صورت نخواهد گرفت چرا که این وزارتخانه دیگر تیمداری نمی‌کند.

 امروز عبدالعلی علی عسکری مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفته بود:  بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید تیم محبوب استقلال، به تیم استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا درگذشت
  • قهرمان سنگین وزن جودو ایران درگذشت
  • امیر ملکی‌پور درگذشت + سوابق
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • رویداد جامعه پرداز با هدف هم افزایی کنشگران حوزه زن، خانواده و فرزندآوری
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت