Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی در همایش سراسری بصیرت دینی و انقلابی (ویدئو کنفرانسی) ضمن خداقوت به مجاهدان فی سبیل الله و امنیت سازان نظام انقلاب اسلامی، اظهار داشت: خداوند را به پاس نعمت همدلی و همراهی در نیروی عظیم انتظامی و وجود فرماندهان ولایی و انقلابی شاکرم.

وی با بیان اینکه جزء به سربازی مقام معظم رهبری مدظله العالی نمی‌اندیشم، افزود: حرکت در خط ولایت و پیروی محض از تدابیر داهیانه معظم له  باور و اعتقاد قلبی‌ام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به عزم جدی فرماندهان ناجا برای ساخت نیروی انتظامی در تراز انقلاب اسلامی تاکید کرد: ما تربیت شده مکتب اهل بیت (ع) هستیم و از خوان نورانیت و معنویت ارتزاق می کنیم و بر این مهم بر خود می بالیم و خداوند را شاکریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وصیت نامه عبادی سیاسی امام خمینی (ره) تاکید کرد: همه توصیه ها، آرمان ها، هشدارها و ... در این وصیت نامه جامع وجود دارد و شایسته است که بارها و بارها مورد مطالعه قرار بگیرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه نیروی انتظامی تنها نیروی مسلح اجتماعی حاضر در بطن و متن زندگی مردم است، تاکید کرد: هیچ دستگاه و سازمانی به اندازه نیروی انتظامی با زندگی روزمره مردم مرتبط نیست و خوشبختانه ناجا به عنوان یک دستگاه و سازمان "خدمت کننده" شناخته شده و افکارسنجی ها هم موید این مهم است.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی با اشاره به مقبولیت ناجا در میان مردم تاکید کرد: حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات و بزرگترین معروفات است، بنابراین باید در انتخابات پیش رو با مشارکت حداکثری برای کشور اقتدارآفرینی کنیم.

وی با اشاره به تلاش دشمنان به منظور کاهش مشارکت در انتخابات تاکید کرد: دشمنان نظام اسلامی در راستای تحقق این هدف به انواع تبلیغات سنگین و بمباران عملیات روانی متوسل شدند تا مردم پای صندوق رأی نیایند، در صورتی که باید بدانند نظام ما متکی به مردم است و دشمنان راه به جایی نمی برند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به نقش راهبردی و کلیدی ناجا در تامین امنیت و سلامت انتخابات بر حضور پرشور و انتخاب فردی اصلح و منطبق با معیارهای اعلام شده توسط رهبری تاکید کرد و گفت: همه دنیا را با یک لبخند مقام معظم رهبری "مدظله العالی" عوض نمی کنیم و یک سر سوزن از منویات معظم له تخطی نمی نماییم.

وی با بیان اینکه امروز جهت گیری نیروی انتظامی ساخت پلیس در تراز انقلاب اسلامی است، یادآور شد: تحریم فرماندهان ناجا به خاطر مواضع انقلابی آنان و پایمردی در حفاظت از اصول و ارزش های نظام است و این رویکرد و منش، دشمن را ناراحت و خشمگین می کند.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی جهاد را راه حل پیروزی بر دشمنان دانست و گفت: یکی از مظاهرجهاد؛ حضور در پای صندوق های رأی و انتخاب فردی  اصلح است و مشارکت حداکثری وظیفه ای همگانی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۲۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ امام جمعه شهر باغ بادران با اشاره به اجرای طرح نور حجاب و عفاف نیروی انتظامی گفت: امروز دشمنان با تشویق به کشف حجاب به دنبال فروپاشی بنیان خانواده هاست که اقشار مختلف مردم از عملکرد نیروی انتظامی راضی و خوشحال هستند.
حجت الاسلام شاهمیری دلسوزی دشمنان را برای زنان فریبکاری برشمرد و افزود: دشمنان با اعمال تحریم‌های بی شمار داروی‌های مورد نیاز بیماران خاص را تحریم می‌کنند و امروز داعیه حقوق بشر و حمایت از زنان و دختران ما را سر می‌دهند.
خطیب جمعه شهر باغ بادران، سرکوب جنبش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها را در غزه مصداق دوگانگی در شعار حقوق بشر غرب دانست و گفت: رسوایی هر چه بیشتر آمریکا و دشمنان امروز بیش از بیش قابل مشاهده استو جوانان ملزم هستند در برابر خدعه و نیرنگ این دشمنان قسم خورده بیش از گذشته هوشیار باشند که اینان دین جوانان را نشانه رفته اند.

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» بخشی از توانایی های ایران را نشان داد
  • همکاران ما در جنگ نرم دشمن آسیب می‌بینند و طعنه می‌خورند | نباید از چشم مردم مخفی و جهادشان مغفول بماند
  • یک میلیون رزمنده آماده جنگ خواهند شد/ عملیات در دریای مدیترانه
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • حمایت قاطع بیش از ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • حمایت قاطع ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی