Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، سخنگوی وزارت خارجه چین امروز دوشنبه اعلام کرد که سوء استفاده از برنامه سازمان ملل برای برگزاری نشستی مجازی درخصوص وضعیت منطقه «سین‌کیانگ» توهین به این نهاد بوده است.

«هوآ چون‌اینگ» سخنگوی وزارت خارجه چین با محکوم کردن برگزاری این نشست، از کشورهای عضو سازمان ملل خواست تا در آن شرکت نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این باره گفت: ایالات متحده با تعداد دیگری از کشورها همدست شده تا از منابع و بستر سازمان‌ملل برای حمله و بدنام کردن چین سوءاستفاده کند و در خدمت منافع خودش باشد. این اقدامات توهین به سازمان ملل است.

گفتنی است که نشست مذکور به پیشنهاد آمریکا، آلمان و انگلیس به بهانه نقض حقوق بشر در منطقه «سین‌کیانگ» برگزار خواهد شد.

کد خبر 5208924

منبع: مهر

کلیدواژه: چین سین کیانگ ایالات متحده امریکا نقض حقوق بشر فلسطین رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا عراق قدس اشغالی ایران مسجدالاقصی افغانستان روسیه سوریه روز قدس اسرائیل عربستان سعودی اتحادیه اروپا سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۲۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده تربیت نیروی فیزیوتراپی در دوره‌های کوتاه مدت

به گزارش خبرگزاری مهر، پرهام پارسانژاد، نسبت به تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد و عوام فریبی و سوءاستفاده از تقاضای بسیار زیاد جوانان جویای کار انتقاد کرد و گفت: در حالی که فیزیوتراپی یکی از رشته‌های علوم پزشکی است و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور فقط از طریق کنکور سراسری در این رشته دانشجو می‌پذیرند، دانشگاه آزاد در اقدامی کاملاً تجاری و عوام فریبانه با سوءاستفاده از تقاضای بالای تحصیل و کار جوانان در این رشته و به رغم اعلام معاونت فرهنگی و اجتماعی ریاست جمهوری، معاونت حقوقی وزارت بهداشت و معاونت فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی کشور مبنی بر غیرقانونی بودن آن، طی دوره‌های کوتاه مدت در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای تابعه خود، فیزیوتراپیست تربیت می‌کند.

دبیر انجمن فیزیوتراپی ایران افزود: مدارک صادره هیچ‌گونه وجاهت قانونی ندارند و به هیچ وجه مجوزی برای اشتغال افراد صاحب مدرک در امر درمان بیماران نیستند و تنها میلیون‌ها تومان سرمایه جوانان بیکار و خانواده‌های آنها را به جیب دانشگاه آزاد سرازیر می‌کند.

کد خبر 6088839 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند
  • ادعای پلوسی درباره پوتین، توهین به آمریکایی‌ها و دموکراسی است
  • نگهداری ۴۲هزار نسخه خطی در سازمان اسناد وکتابخانه ملی کشور
  • پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت
  • پشت پرده تربیت نیروی فیزیوتراپی در دوره‌های کوتاه مدت
  • سندرز خطاب به نتانیاهو: به شعور مردم آمریکا توهین نکنید!
  • برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی
  • سوءاستفاده از احساسات زنان با پیج مادر
  • برگزاری نشست آب، صلح و تاب آوری
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس