Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اولین مرحله از واکسیناسیون اعضای تیم ملی فوتبال ایران از امروز دوشنبه در کمپ تیم‌های ملی ایران آغاز شد.

امروز بازیکنانی نظیر مهدی ترابی، احمد نورالهی، وحید امیری، ابوالفضل جلالی، رشید مظاهری، عارف غلامی، مهدی قایدی با حضور در کمپ نخستین دوز نخست واکسن‌های خود را دریافت کردند.

علی قلی زاده و کاوه رضایی دو لژیونر فوتبال ایران هم که در تیم شارلوا بلژیک بازی می کنند، باتوجه به اتمام مسابقاتشان در این کشور و بازگشت به ایران امروز واکسن کرونا زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این بازیکنان هنگام ترک کمپ از مصاحبه با خبرنگاران خودداری کردند.

تیم ملی فوتبال ایران که جهت حضور در ادامه مسابقات مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آماده می‌شود، در این مرحله که به میزبانی بحرین برگزار می‌شود، با تیم‌های عراق، بحرین، هنگ کنگ و کامبوج دیدار می‌کند.

اردوی تیم ملی فوتبال ایران روز ۴ خرداد آغاز می شود و ملی پوشان سپس برای انجام مسابقات راهی بحرین می شوند؛ کشوری که از سوی AFC به عنوان میزبان بازی های متمرکز گروه سوم انتخاب شده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال واکسن کرونا تیم ملی فوتبال ایران فوتبال واکسن کرونا تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۲۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا

 «فاطمه حیدرآبادی» بانوی کردستانی با دعوت سرمربی تیم ملی سپک تاکرای بانوان ایران به اولین مرحله اردوی انتخابی ملی پوشان فراخوانده شد.

 این مرحله از اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان با حضور ۳۰ بازیکن از ۱۲ لغایت ۱۵ اردیبهشت ماه به میزبانی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

 ملی پوشان تیم سپک تاکرای بانوان ایران خود را برای حضور موفق در رقابت‌های جهانی که قرار است شهریورماه به میزبانی کشور تایلند برگزار شود، آماده می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • مرحله دوم واگذاری اختیارات از ستاد به صف در دانشگاه تهران آغاز شد
  • تکمیل مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان
  • آغاز نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره از پانزدهم اردیبهشت
  • انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • اتمام واکسیناسیون مرحله اول فلچ اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • بررسی دیدارهای سرخابی ها در هفته بیست وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان