Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@06:09:52 GMT

۷۰ درصد قطعات خطوط ریلی کشور در البرز ساخته شده است

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۲۶۷۴

۷۰ درصد قطعات خطوط ریلی کشور در البرز ساخته شده است

ابوالفضل حسین زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، طول خطوط ریلی کشور را ۱۴ هزار کیلومتر اعلام کرد و گفت : در زمان حاضر شرکت تراورس قطعات مورد نیاز خطوط ریلی  کشور را شامل  سوزن ، دیوار پیش ساخته، بلوک ،جدول و مصنوعات و فرآورده های بتنی را تولید و در اختیار راه آهن جمهوری اسلامی ایران  قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد:  تراورس بتنی خطوط راه آهن قزوین - رشت ، مراغه - ارومیه ، اقلید- یزد، چابهار - زاهدان ، خواف ، اردبیل و زنجان طی سال گذشته توسط این کارخانه تامین شد.

حسین زاده گفت:  اکنون نیازهای تجهیزاتی چهار پروژه ریلی کشور توسط شرکت تراورس بتنی در حال تامین است.

وی با بیان اینکه از سه هفته گذشته تولید تراورس های بتنی پیش تنیده از نوع B۷۰  در ۲ نوبت کاری شروع  شده است،اظهار داشت:  اکنون ۲۵۰ نفر نیروی انسانی شاغل در این کارخانه روزانه ۲ هزار عدد تراورس بتنی تولید می کنند.

 مدیر کارخانه تراورس بتنی راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت:  سال گذشته حدود ۱۳۰ هزار عدد تراورس بتنی از نوع B۷۰  برای تامین نیاز داخلی کشور تولید کردیم .

وی بیان داشت : این کارخانه افزون بر تولید انواع تروارس اعم از چوبی و بتنی، روسازی، زیرسازی و بازسازی خطوط ریلی نقش موثری در نگهداری و نوسازی راه آهن جمهوری اسلامی ایران را دارد.

همچنین  کارخانه تراورس ، ماشین آلات مکانیزه سبک و سنگین خطی برای  کمک به توسعه و نگهداری راه آهن  در شبکه راه آهن سراسری کشور مستقر کرده است.

شرکت تروارس در سال های گذشته با مشکلاتی مواجه شد که تلاش مسوولان استان البرز و کشور موانع این شرکت برطرف شد و به چرخه تولید بازگشت. 

برچسب‌ها سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها البرز فردیس رونق اقتصادی جهش تولید شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران پروندهٔ خبری ۱۴۰۰؛ سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها البرز فردیس سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها البرز فردیس رونق اقتصادی جهش تولید شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور راه آهن جمهوری اسلامی ایران تراورس بتنی خطوط ریلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۲۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این مراسم سیده مریم محمدی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: پارسال بیش از ۳۰ تصفیه‌خانه در واحد‌های صنعتی و تولیدی استان ساخته شد و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد که از این شمار ۲۱ تصفیه‌خانه تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید.
دیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان هم با اشاره به اینکه این تصفیه‌خانه با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ساخته شده است، گفت: ملایر قطب تولید انگور و کشمش و دارای واحد‌های فرآوری کشمش متعددی است که برای پیشگیری از آسیب به محیط زیست از سوی این واحد‌ها نیازمند ایجاد تصفیه خانه در آنها هستیم.

دیگر خبرها

  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • صحرایی: روزانه ۸ مدرسه در کشور ساخته می‌شود
  • ۲۱۰۰ اتوبوس در خطوط تهران فعالیت می‌کنند + فیلم
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • راه آهن، لکوموتیو کنسرسیوم را توقیف کرده است؛ افغانستان به دنبال استفاده از کریدور لاجورد
  • راه‌آهن، لکوموتیو کنسرسیوم را توقیف کرده است/ افغانستان به‌دنبال استفاده از کریدور لاجورد
  • طولانی ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می شود
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد