Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@17:02:20 GMT

افتتاح پایگاه بزرگ امداد و نجات هلال احمر در بندرعباس

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۲۸۴۳

افتتاح پایگاه بزرگ امداد و نجات هلال احمر در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، پایگاه امداد و نجات بندرعباس ظهر امروز با حضور استاندار هرمزگان افتتاح شد.

این پایگاه امداد و نجات شامل ساختمان و دو انبار است که در مجموع با اعتبار 90میلیارد ریال ساخته شده است و با توجه به حادثه‌خیر بودن هرمزگان بخصوص در دو زمینه سیل و زلزله، این مرکز می‌تواند کانون مناسبی برای هدایت تجهیزات و امکانات در زمان بروز بحران باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریدون همتی استاندار هرمزگان نیز در مراسم افتتاح این پایگاه امداد و نجات هلال احمر اظهار کرد: هلال احمر هرمزگان یکی از مجموعه های موفق استان است و آمادگی تجهیزات و نیروی انسانی باید روزانه پایش و رصد شود.

وی افزود: فعال سازی خانه هلال در روستاها یک اقدام مهم و ضروری است تا این کانون‌های امدادی بتوانند به سرعت در زمان بحران وارد عمل شده و خدمات مناسبی به مردم ارائه کنند.

همتی عملکرد هلال احمر در سیل شرق استان را نیز خوب ارزیابی کرد و بیان داشت: پرورش نیروهای ورزیده، متخصص و باانگیزه می تواند منجر به کاهش آسیب جانی و مالی در مواقع حساس و بحرانی شود.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: فریدون همتی استاندار هرمزگان افتتاح پایگاه امداد و نجات هلال احمر در هرمزگان امداد و نجات هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۲۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شعبانی صبح امروز سه شنبه در گفت و گویی رسانه‌ای بیان کرد: این حادثه در کیلومتر ١٥ محور اندیمشک به شوش، پل کرخه - سه راهی دهلران رخ داد که با وقوع این حادثه یک تیم امداد و نجات در جاده به همراه یک خودرو نجات از پایگاه دانیال نبی (ع) شوش به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: پس از ارزیابی و اقدامات اولیه و ایمن‌سازی خودروها، سه نفر از جان باختگان این حادثه که در خودروها محبوس شده بودند رهاسازی و برای ادامه روند قانونی تحویل عوامل انتظامی شدند.

شعبانی اظهار کرد امداد رسانی به این حادثه ۲ ساعت به طول انجامید، افزود: رانندگان برای جلوگیری از این حوادث ناگوار ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در هنگام مواجهه با حوادث جاده‌ای با شماره ندای امداد ١١٢ تماس و یا به نزدیکترین پایگاه جاده‌ای جمعیت هلال احمر اطلاع دهند.

کد خبر 6092747

دیگر خبرها

  • وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور | عملیات امدادی در این استان‌ها ادامه دارد
  • آغاز سیل و آب‌گرفتگی در چهار استان کشـور
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در چهار استان کشور
  • آماده‌باش هلال‌ احمر زنجان در پی صدور هشدار هواشناسی نارنجی
  • دستور ویژه رییس هلال احمر برای نجات یسنا
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند