Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@20:31:41 GMT

انهدام باند ۱۱ نفره جعل سند در استان البرز

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۳۰۴۵

رئیس حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه، از انهدام یک باند ۱۱ نفره جعل سند در استان البرز خبر داد و گفت: اعضای این باند که یکی از معاونین ثبت شهرستان‌ها و دو کارمند و سردفتر نیز عضو آن بودند، علاوه بر اسناد جعلی متعدد ۱۱ پلاک ثبتی بزرگ در استان را به نام خود زده بودند.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام عبداللهی، رئیس حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه، از انهدام یک باند ۱۱ نفره جعل سند در استان البرز خبر داد و گفت: اعضای این باند که یکی از معاونین ثبت شهرستان‌ها و دو کارمند و سردفتر نیز عضو آن بودند، علاوه بر اسناد جعلی متعدد ۱۱ پلاک ثبتی بزرگ در استان را به نام خود زده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از دستگیری دو کارشناس رسمی دادگستری در حین دریافت رشوه در هفته گذشته خبر داد و افزود: یک باند فساد نیز که دو قاضی تجدیدنظر در آن حضور داشتند، در قالب یک شرکت با دریافت پول‌های کلان به‎صورت تضمینی برای خودشان و دیگران رأی می‎گرفتند که در این رابطه ۳۸ نفر دستگیر شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حجت الاسلام عبداللهی رئیس حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حجت الاسلام عبداللهی رئیس حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۳۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سرهنگ آقا محمدی - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان بیله سوار موضوع در دستور کار پلیس اگاهی شهرستان قرار گرفت .
وی افزود: ماموران پلیس اگاهی با بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی رد پای 5 سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار بیان کرد: سارقان در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به ارتکاب 9فقره سرقت احشام اعتراف کردند و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

دیگر خبرها

  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند حفاران غیرمجاز در ارومیه
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • (تصاویر) دستگیری سارقین و انهدام چندین باند زورگیری
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان