Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@16:10:14 GMT

خشم مردانه گیشه‌های آمریکا را گرفت/ بازگشت تدریجی امید

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۳۱۶۶

خشم مردانه گیشه‌های آمریکا را گرفت/ بازگشت تدریجی امید

فیلم سینمایی «خشم مردانه» با بازی جیسون استاتهام است که اکرانش را با فروش ۸.۱ میلیون دلاری در گیشه‌های آمریکا شروع کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورایتی، با شروع فصل تابستانی سینماها که معمولاً با اولین آخر هفته در ماه می شروع می‌شود، سینماداران امیدوار بودند تا اکران «بیوه سیاه» بتواند به دادشان برسد و مردم را به سینماها بکشاند، اما اندکی پیش از اکران این فیلم، کمپانی دیزنی اکرانش را از ۷ ماه می تا ۹ جولای به تاخیر انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال اکران «خشم مردانه» می‌تواند امید را در دل سینماداران تا آن زمان زنده نگه دارد.

تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند که تا اکران «یک جای کاملاً ساکت ۲» در ۲۸ ماه می، هنوز گیشه تابستانی شروع نخواهد شد، اما «خشم مردانه» می‌تواند تماشاگران را به تدریج ترغیب کند تا به سینماها برگردند.

«خشم مردانه» به کارگردانی گای ریچی به صورت نرمال اکران سینمایی خود را شروع کرده است. یعنی برخلاف «گودزیلا در برابر کونگ» هم‌زمان با اکران آنلاین راهی سینماها نشده است و به این ترتیب اگر تماشاگران بخواهند مبارزه انتقام‌جویانه استاتهام را ببینند، باید راهی سینما شوند. هر چند منتقدان در راتن تومیتوز به آن امتیاز ۶۰ درصد داده‌اند اما در عین حال چندین منتقد تماشای آن را بر روی صفحه بزرگ خالی از لطف ندانسته‌اند.

در بازار بین‌المللی این فیلم تاکنون ۱۷.۶ میلیون دلار فروخته و در چین نیز از امروز (دوشنبه) راهی سینماها می‌شود.

هم‌زمان با این فیلم، فیلم کمدی «اینجا امروز» با بازی تیفانی هدیش و بیلی کریستال راهی ۱۲۰۰ سالن سینما شد که تنها در طول آخر هفته ۹۰۰ هزار دلار بلیت فروخت و جایگاه هفتم را در چارت فروش فیلم کسب کرد. این فیلم را کریستال کارگردانی کرده است.

با این حال فیلم‌های دیگری هم بودند که همچنان مخاطبان خود را حفظ کردند از جمله «رایا و آخرین اژدها» محصول دیزنی که با افزایش فروش ۲۵ درصدی نسبت به هفته پیش این هفته ۱.۸ میلیون دلار فروخت و در جایگاه پنجم نشست. این فیلم تاکنون در آمریکا ۴۳.۸ میلیون دلار فروش داشته است.

«دیو کش» نیز در سومین هفته اکرانش در جایگاه دوم قرار گرفت و با فروش ۳ میلیون دلاری در مجموع فروشش را به ۳۹ میلیون دلار رساند. این فیلم در بازار جهانی تاکنون ۴۳۵ میلیون دلار فروش داشته است. «مورتال کامبت» اقتباسی از بازی کامپیوتری به همین نام نیز جایگاه سوم را اشغال کرد و ۲.۳ میلیون دلار فروخت تا در مجموع فروشش را به ۳۷.۸ میلیون دلار در آمریکا برساند. «گودزیلا در برابر کونگ» نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت و با فروش ۱.۹ میلیون دلار در این هفته در مجموع ۴۲۲ میلیون دلار فروش کرد.

«خشم مردانه» فیلمی آمریکایی-بریتانیایی، بازسازی یک فیلم سینمایی فرانسوی به نام «کامیون حمل پول» در سال ۲۰۰۴ به کارگردانی نیکلاس بوخریف است و داستان مردی مرموز را دنبال می‌کند که در یک شرکت حمل پول کار می‌کند و هر هفته وظیفه دارد صدها میلیون دلار را با یک کامیون حمل پول، در سطح لس‌آنجلس جابه‌جا کند. فیلمبرداری این فیلم از ماه نوامبر ۲۰۱۹ در لس‌آنجلس و لندن آغاز شد و ۲۰ ژانویه ۲۰۲۰ و در آغاز شیوع کرونا به اتمام رسید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: میلیون دلار خشم مردانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۳۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال مخاطبین سینما از «مست عشق»

ده میلیارد و هفتصد میلیون تومان فروش فقط در دو روز!

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم سینمایی "مست عشق" محصول مشترک ایران و ترکیه که در دولت قبل توقیف شده بود، سرانجام از چهارشنبه روی پرده سینما‌ها رفت.

گیشه این فیلم با احتساب پیش‌فروش، در روز اول اکران از شش میلیارد تومان فراتر رفت و در پایان دومین روز اکران به فروش خیره کننده ده میلیارد و هفتصد میلیون تومانی دست یافت تا پاسخ محکمی به آن‌هایی باشد که با پیش کشیدن فروش فیلم‌های کمدی، مدعی ورشکستگی سینمای ایران بدون آثار کمدی شده بودند.

پارسا پیروزفر، شهاب حسینی، حسام منظور در کنار بازیگران مطرح ترکیه‌ای چون؛ هانده ارچل، بنسو سورال، ابراهیم چلیک کول، در این فیلم که در قونیه ترکیه فیلمبرداری شده، ایفای نقش کرده‌اند.

این فیلم به بخشی از زندگی مولانا و شمس تبریزی پرداخته است.

گفتنی است مست عشق در مدیریت قبلی اداره نظارت بر نمایش فیلم موفق به اخذ پروانه نمایش نشده بود

دیگر خبرها

  • احتمال بازگشت دلار به کانال ۶۱ هزارتومانی
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت
  • رکوردشکنی شمس و مولانا در سینمای ایران؛ «مست عشق» نیامده از ۵ فیلم سبقت گرفت
  • رکوردشکنی شمس و مولوی در سینمای ایران
  • افزایش دمای هوای در زنجان
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • استقبال مخاطبین سینما از «مست عشق»
  • افزایش تدریجی دمای هوا در استان همدان
  • بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟