Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@12:43:52 GMT

برگزاری رویداد ایده بازار مهندسی پزشکی

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۳۴۲۵

برگزاری رویداد ایده بازار مهندسی پزشکی

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر؛ رویداد ایده‌بازار مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در تیرماه سال جاری برگزار می‌شود که متقاضیان تا ۱۳ خردادماه مهلت دارند برای ثبت نام و ارسال طرح‌ها به این رویداد اقدام کنند.

این رویداد در دو بخش عرضه و تقاضا محور و با همکاری معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشگاه علوم پزشکی ایران و همچنین مشارکت بخش خصوصی در محل دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از برگزاری این رویداد شناسایی فناوران و طرح‌های برتر برای جذب و استقرار در مرکز نوآوری دانشکده مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و همچنین حل چالش‌های فناورانه در قالب برگزاری «گام معکوس فناورانه ساخت و بومی سازی تجهیزات پزشکی» است.

این رویداد ویژه استان‌های تهران و البرز طراحی شده است.

ایده‌پردازان و فناوران می‌توانند با مراجعه به تارنمای رویداد به نشانی https://ideasbazaar.ir/medicaleng-event، حداکثر تا سیزدهم خردادماه نسبت به ارسال طرح‌های خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095321 برچسب‌ها ایده بازار تجهیزات پزشکی مهندسی پزشکی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ایده بازار تجهیزات پزشکی مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر مهندسی پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۳۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد علمی «خشتانه» چه هدفی دارد؟/از ساخت عناصر معماری در قالب کوچک تا ورکشاپ‌های تخصصی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، فهیمه‌السادات میرجلیلی مسئول انجمن علمی معماری (مهرازان) دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد از برگزاری رویداد خشتانه خبر داد.

وی عنوان کرد: نخستین جشنواره معماری در دانشکده هنر و معماری واحد یزد درحال برگزاری است که یکی از این برنامه‌ها، برگزاری رویداد خشتانه بود.

مدیر گروه مهندسی معماری دانشگاه آزاد اسلامی یزد و مسئول برگزاری رویداد خشتانه تأکید کرد: این رویداد علمی ـ دانشجویی همزمان با هفته بزرگداشت معماری به همت انجمن علمی معماری (مهرازان) دانشکده هنر و معماری دانشگاه برگزار شد.

میرجلیلی تبیین کرد که در رویداد خشتانه می‌تواند علاوه بر تجربه ساخت عناصر معماری در قالب کوچک؛ دانشجویان علاقه‌مند را با انجام کار‌های تیمی که یکی از نیاز‌های رشته‌ی معماری است آشنا کند.

وی، هدف این رویداد را انجام کار تیمی دانشجویی با مواد و مصالح جذاب (خشت‌های کوچک و ملات) عنوان کرد که با حضور ۱۵ نفر در قالب سه گروه تیمی به رقابت پرداختند.

نخستین دوره جشنواره معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد همراه با اجرای برنامه‌های متنوعی همچون برگزاری سمینار‌های علمی با حضور استادان صاحب‌نظر، بازدید از بافت تاریخی یزد و برگزاری ورکشاپ‌های تخصصی متناسب با رشته مهندسی معماری از تاریخ ۸ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویداد علمی «خشتانه» چه هدفی دارد؟/از ساخت عناصر معماری در قالب کوچک تا ورکشاپ‌های تخصصی
  • برگزاری رویداد «خشتانه» در واحد یزد
  • مهارت آموزی به یک هزار دانشجو در واحد‌های صنعتی دزفول
  • آموزش علوم پزشکی از کلاس درس تا عرصه
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • موزه دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد
  • نقش دانشگاه امیرکبیر در تحقق شعارهای سال و اقتصاد دانش‌بنیان
  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد