Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@23:34:41 GMT

بودجه کهگیلویه و بویراحمد ۷۲ درصد رشد داشته است

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۳۴۳۸

بودجه کهگیلویه و بویراحمد ۷۲ درصد رشد داشته است

به گزارش ایرنا، حسین کلانتری روز دوشنبه در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: افزایش اعتبارات استان امسال با ۵۶ درصد رشد در لایحه بودجه با یک افزایش تاریخی رو به رو بوده است.

وی افزود: برنامه راهبردی امسال استان براساس پیام نوروزی مقام معظم رهبری  مبنی بر تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلانتری ادامه داد: حوزه اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد فعال بوده و اجرای طرح های مهمی با مجموعه وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی و مجموعه های وابسته در دستور کار است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: یکی از این طرح ها ساخت بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی در دهدشت بوده که با وزارت کار در این زمینه ۳۳۵ میلیارد تومان تفاهم‌ نامه امضا شده است.

کلانتری ابراز داشت: اعتباری که برای اجرای طرح های مشترک با وزارت کار تصویب شده نزدیک به ۳۷ هزار میلیارد تومان بوده که هم اینک ۱۵ هزار میلیارد تومان آن جذب استان شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: روز یکشنبه گذشته جلسه ای در بانک ملت برای تکمیل نیروگاه سیکل ترکیبی دهدشت برگزار شد و از صندوق توسعه ملی مجوز ۲۲۵ میلیون یورو برای اجرای این طرح مهم گرفته شد و در خصوص اراضی دهدشت غربی خبرهای خوبی در راه است.

وی افزود: در سال گذشته با برنامه ریزی های صورت گرفته ۳۵ طرح تولیدی و صنعتی راکد در استان فعال شد و امسال هم این روند شتاب پیدا خواهد کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: امسال چند کار مهم در استان باید اجرایی شود و پایان دولت را یک فرصت می دانیم که پروژه ها را تکمیل کرده و تحویل دولت بعدی دهیم.

کلانتری اظهار امیدواری کرد برخی از پروژه های در حال تکمیل شدن تا پایان اردیبهشت ماه به بهره ‌برداری برسند ، فاز نخست مجتمع پتروشیمی گچساران افتتاح  و سد چم شیر هم آبگیری سد شود.

وی گفت: از مهم ترین برنامه‌های استان بازسازی شهر زلزله‌ زده سی سخت است که دولت به دنبال تامین آرامش خاطر مردم این شهرستان است و خانه‌های آنها تا قبل از زمستان امسال باید تکمیل و تحویل داده شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به غیر از اعتبارات مصوب شده اعتبارات اضافی نیز برای شهرستان دنا در نظر گرفته شده اما مردم باید خودشان فعال باشند و از هم اکنون دست به کار شده و خانه ها را بسازند و زمان را از دست ندهند تا اعتبارات دیگری داده شود.

به گفته کلانتری میانگین پیشرفت کار در ساخت منازل مسکونی مردم در سی سخت قابل قبول است و امارها نشان می دهد که کار صدور پروانه ساخت همه واحدهای مسکونی شهر صورت گرفته و جلوتر از زمان مقرر این کار به اتمام رسیده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در حوزه محرومیت زدایی علاوه بر بودجه مصوب به استان ۵۰۰ میلیارد تومان اختصاص داده شده است. از لحاظ اعتباری توجه بسیار خوبی به محرومیت عمران روستاها و شهرهای استان شده که باید مدیران پای کار بیایند و با تقسیم بودجه و اعتبارات با رعایت عدالت کار خود را آغاز کنند.

کلانتری تاکید کرد که با هر مدیری که بخواهد بازی سیاسی در بیاورد و کار مردم را تعطیل کند برخورد خواهیم کرد و پرونده این مدیر را طوری خواهیم نوشت که در هیچ دولتی از او استفاده نشود.

کلانتری در ادامه گفت :در استان یک هزار و ۴۲۹ طرح عمرانی  وجود دارد و این طرح ها باید با تلاش مدیران پیگیری و مشکلات آنها برطرف شود. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مجموعه خادمان نظام سلامت در استان قدردانی کرد و گفت خیلی از مسئولان کشوری نگران استان بودند اما با تلاش شبانه ‌روزی و همت مسئولان و البته حضور مردم در صحنه وضعیت استان ما در کرونا بهتر از بسیاری از استان‌های کشور است.

کلانتری با تاکید بر اصل بی طرفی در ستاد انتخابات استان گفت که همه دستگاه ها باید امکانات خود را برای برگزاری انتخابات باشکوه در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد حسین کلانتری یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد حسین کلانتری یاسوج کهگیلویه و بویراحمد حسین کلانتری یاسوج اخبار کنکور استاندار کهگیلویه و بویراحمد طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۳۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.

وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • شرکت ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏