Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@19:22:02 GMT

سقوط پاراگلایدر در گتوند منجر به مرگ خلبان شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۳۴۹۵

سقوط پاراگلایدر در گتوند منجر به مرگ خلبان شد

هومن کلانتری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه ساعت ۱۴:۲۹ دقیقه روز گذشته به مرکز فوریت های پزشکی شهرستان گتوند اعلام و بلافاصله نیروهای این مرکز برای امداد رسانی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: مرد ۳۰ ساله خلبان پاراگلایدر مصدوم این حادثه با آمبولانس برای مداوا به بیمارستان کارون شهرستان گتوند اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند با اشاره به مصدومیت شدید این مرد از ناحیه سر و سینه گفت: پس از درخواست بالگرد از سوی فوریت های پزشکی گتوند، یک بالگرد از اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به گتوند اعزام شد و مصدوم پس از اقدامات اولیه برای ادامه درمان به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شد.

وی افزود: متاسفانه مصدوم این حادثه به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان گلستان اهواز درگذشت.  

به گزارش ایرنا سایت پروازی شهید صفابخش گتوند واقع در پنج کیلومتری شمال غرب شهر گتوند از سایت‌های پروازی نمونه خوزستان است که اسفند ۹۱ بهره‌برداری شد.

سایت پروازی گتوند به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب از ظرفیت بالایی برای انواع ورزش‌های هوایی برخوردار است.

برچسب‌ها گتوند دانشگاه های علوم پزشکی وزارت ورزش و جوانان خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گتوند دانشگاه های علوم پزشکی وزارت ورزش و جوانان گتوند دانشگاه های علوم پزشکی وزارت ورزش و جوانان خوزستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۳۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: آتش‌سوزی و انفجار گاز در یک باب منزل مسکونی یک فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت.
سید حمیدحسینی افزود:پس از اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش‌بیمارستانی نیشابور آمبولانس پایگاه یک شهری به صحنه حادثه اعزام شد.
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان حادثه ۲ نفر ارزیابی شد که یکی از مصدومین جوانی حدودا ۴۰ ساله بر اثر شدت جراحات وارده در صحنه حادثه قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بود.
وی افزود: اقدامات پیش بیمارستانی برای مصدوم دیگر حادثه خانمی ۶۰ ساله انجام شده و پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی به مرکز آموزشی، بهداشتی و درمانی حکیم منتقل شد.

دیگر خبرها

  • مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره
  • ایجکت خلبان میگ ۲۹؛ دو ثانیه قبل از سقوط + فیلم
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • ۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز