Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان لیگ فوتبال، آلومینیوم اراک را به انتقال دیدارهای خانگی تیم فوتبال این باشگاه به استان همجوار تهدید کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سازمان لیگ فوتبال با ارسال نامه‌ای به باشگاه آلومینیوم، اراکی‌ها را تهدید کرد که به‌خاطر مشکلات ورزشگاه امام خمینی (ره) ممکن است میزبانی از آلومینیوم‌سازان گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توضیحات سرپرست آلومینیوم اراک درباره پروژکتورهای ورزشگاه امام خمینی (ره)

سازمان لیگ در نامه خود، مشکل نور و نیز چمن نامناسب چمن را جزو نواقص اصلی ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برشمرد و تهدید کرد در صورتی که این مشکلات برطرف نشود، دیدارهای خانگی شاگردان علیرضا منصوریان به شهر یا استان همجوار منتقل خواهد شد. با توجه به اینکه ورزشگاهی در حد و اندازه ورزشگاه امام خمینی (ره) در استان مرکزی وجود ندارد، احتمال انتقال بازی‌ها به استان همجوار قوی‌تر است.

شرکت تأمین‌کننده برق ورزشگاه امام خمینی (ره) پیش از این به‌خاطر عدم پرداخت مطالبات خود، اجزای پروژکتورهای این ورزشگاه را باز کرده بود. همچنین بخش‌هایی از چمن ورزشگاه خانگی آلومینیوم اراک هم به‌خاطر عدم رسیدگی کافی دچار مشکل شده است. 

آلومینیوم اراک روز جمعه در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال، میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان لیگ تیم فوتبال آلومینیوم اراک سازمان لیگ تیم فوتبال آلومینیوم اراک ورزشگاه امام خمینی آلومینیوم اراک استان همجوار سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۳۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ باز هم منتظر شگفتی باشیم؟

پرسپولیس و آلومینیوم اراک در حالی با هم روبرو خواهند شد و یکی از مهمترین بازیهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی را برگزار می کنند که پرسپولیس با روحیه ای عالی به مصاف تیم اراکی می رود، اما اراکی ها روحیه مساعدی برای بازی با پرسپولیس ندارند.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در 9 بازی اخیر خود در لیگ برتر و جام حذفی 8 برد و یک مساوی داشته و آخرین باخت آن ها برابر همین تیم آلومینیوم اراک بود. اما اراکی ها در 3 بازی اخیر خود موفق شده اند تنها یک تساوی بگیرند و در 2 بازی دیگر برابر تیمهای استقلال تهران در خانه و ذوب آهن در اصفهان بازنده شده اند.

اراکی ها در این 3 بازی، یک گل زده و 4 گل خورده دارند. آن ها به مصاف تیمی خواهند رفت که در 3 بازی اخیر خود 3 برد، 5 گل زده و صفر گل خورده دارد. آلومینیوم اراک در 3 هفته اخیر 8 امتیاز کمتر، 4 گل زده کمتر و 4 گل خورده بیشتر نسبت به تیم پرسپولیس داشته است.

بازی روز جمعه پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی، تقابل قهرمان سال گذشته لیگ برتر با تیمی است که در 4 فصل اخیر، عملکردی درخشان با 4 برد در 9 بازی برابر تیم پرسپولیس داشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • رجائیان: در جایگاه CIP پرسپولیس را تشویق می‌کردند!
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • نبرد اراکی‌ها با سرخ‌پوشان پایتخت در جام حذفی
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ باز هم منتظر شگفتی باشیم؟
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟